Гарантія Sennheiser

Гарантійні умови (за винятком США , Австралії)
Оригінальний продукт Sennheiser, має гарантійний термін обслуговування 24 місяці в УСЦ Sennheiser. Гарантійний термін починається у день придбання цілком нових, не використовуваних виробів першим кінцевим користувачем. Будь ласка, збережіть документи, що підтверджують покупку (чек або гарантійний талон) протягом усього гарантійного терміну. У випадку відсутності підтвердження покупки, яке буде перевірене місцевим партнером обслуговування Sennheiser, Ви позбавляєтеся права на безкоштовне гарантійне обслуговування. У гарантійному талоні повинні бути зазначені дата покупки, повна назва товару, а також серійний номер, якщо він присутній на товарі. Підтвердження покупки має бути правильно розбірливо заповнене та не повинно містити виправлень.


Компанія Sennheiser має право здійснювати безкоштовне гарантійне обслуговування на свій вибір: ремонт або заміна окремих частин чи всього пристрою,. Усі дефектні частини, що були вилучені з продукту під час гарантійного обслуговування, є власністю Sennheiser electronic GmbH&Co.KG і повинні бути повернені виробнику.


Гарантія не розповсюджується на:

  • незначні відхилення в якості продукту, що не впливають на його цінність і не заважають використанню за його призначенням;
  • аксесуари, що постачаються разом з товаром;
  • акумулятори і батареї живлення (у цих продуктів значно коротший термін роботи, який залежить від умов та інтенсивності використання);
  • на будь-яку кабельну продукцію (з’єднувальні кабелі, кабелі навушників, мікрофонів тощо), а також штекери та роз’єми;
  • несправності, що викликані природним зношенням частин та елементів виробу;
  • несправності, що утворилися у разі некоректного використання (порушення правил експлуатації, невідповідність напруги живлення, перевищення потужності, невідповідність аксесуарів та елементів живлення, використання пристрою не за призначенням тощо);
  • будь яка модифікація чи зміни у конструкції виробу, зроблені Вами або третіми особами, якщо Sennheiser (або офіційний дистриб’ютор в Україні) не надав свій попередній письмовий дозвіл;
  • помилки та особливості, що були відомі покупцю під час покупки;
  • пошкодження маркування або неможливість зчитування серійного номеру з товару.
  • пошкодження, що утворилися у разі попадання усередину сторонніх предметів (рідини, комахи, волосся тощо), а також у разі сильного забруднення (пил, вушна сірка тощо);
  • пошкодження, що утворилися у разі механічного, хімічного або термічного впливу, а також під дією високого електромагнітного випромінювання (розряд блискавки тощо).

Усі гарантійні вимоги стають недійсними, якщо на продукті виявлені сліди стороннього втручання особами, що не є представниками УСЦ Sennheiser.


СПИСОК СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ
Головний сервісний центр з обслуговування усіх видів продукції Sennheiser
Дніпро
«Індіго М'юзік»
Адреса: 49000, Україна, вул. Князя Ярослава Мудрого, 68
Телефон: +38 (067) 630 32 65. E-mail: service@indigo.dp.ua
Режим роботи: пн-пт 10:00 - 18:00, сб 10: 00 - 15:00, нд – вихідний


Авторизовані сервісні центри (навушники та гарнітури)
Київ
ITS
Адреса: вул. Шпака, 5
Телефон: + 38 (044) 333 73 68, (067) 610 99 63, (050) 436 06 23, (063) 320 47 72. www.its.com.ua
Режим роботи: пн-пт 10:00 – 19:00, сб 10:00 – 16:00, нд – вихідній


«Лінк Сервіс»
Адреса: вул. Межигірська, 82а
Телефон: + 38 (098) 202 79 39; (080) 021 20 58. www.l-s.com.ua
Режим роботи: пн-пт 9:00 – 18:30, сб з 10:00 – 17:00, нд - вихідний


Донецьк - Тимчасово не працює!
s.Mobi
Адреса: пр-т. Миру, 13
Телефон: +38 (062) 305 08 61, (062) 339 88 16
Режим роботи: пн-пт 9:00 – 18:00, сб з 11:00 – 15:00, нд - вихідний


Львів
«Приорітет»
Адреса: вул. Яцьківа, 25.
Телефон: +38 (032) 240 36 76, (032) 233 11 39
Режим роботи: пн-пт 9:00 – 18:00, сб 10:00 – 14:00, нд- вихідний


Хмельницький
«Приорітет»
Адреса: вул. Молодіжна, 7
Телефон: +38 (067) 783 29 58
Режим роботи: пн-пт 9:00 – 18:00, сб, нд - вихідний


Тернопіль
«Приорітет»
Адреса: пр-т. Степана Бандери, 33
Телефон: +38 (0352) 43 55 33
Режим роботи: пн-пт 9:00 до 18:00, сб, нд- вихідний


Одеса
«2С»
Адреса: пр-т Академіка Глушка 29
Телефон: +38 (048) 752 97 00, (048) 752 96 99
Режим роботи: пн-пт 10:00 до 18:00, сб 10:00 – 16:00, нд- вихідний


Харків:
«Лінк Сервіс»
Адреса: пр-т Науки, 48,
Телефон: +38 (096) 741 73 73; (080) 021 62 96. www.l-s.com.ua
Режим роботи: пн-пт: 09:00-18:30, сб. 10:00 – 17:00, нд-вихідний