Гарантія Sennheiser

Гарантійні умови (за винятком США , Австралії)

Оригінальні продукти Sennheiser покриваються 24 місячною гарантією. Обмежена гарантія поширюється тільки на вироби, які на момент покупки продавались за програмою знижок Sennheiser. Гарантійний строк починається з дати придбання нового товару кінцевим користувачем. Будь ласка, збережіть товарний чек (та ваш гарантійний талон) як доказ покупки. Якщо ви не надасте документ, що підтверджує покупку, який буде перевірений вашим місцевим сервісним партнером Sennheiser, ви будете зобов'язані платити за проведений ремонт. В документі, що підтверджує покупку повинні бути вказані дата покупки і назва продукту.

Якщо, протягом гарантійного терміну, продукт ламається і поламка визначається як дефект в матеріалах або у виготовленні, Sennheiser Electronic GmbH & Ко або її партнери, без оплати за роботу або частин, проведе ремонт чи заміну виробу, або його дефектних деталей.

Sennheiser Electronic GmbH & Ко або їх партнери можуть замінити дефектні товари або деталі новими або відновленими виробами або частинами. Всі замінені вироби і деталі, стають власністю Sennheiser Electronic GmbH & Ко або їх офіційних сервісних центрів.

Гарантія не поширюється на:

  • дрібні недоліки або відхилення в якості продукту , які не впливають на вартість продукту або здатності його використання за прямим призначенням;
  • будь-які аксесуари, що поставляються з продуктом;
  • акумуляторні і одноразові батареї (ці продукти мають більш короткий термін служби, який також залежить від частоти використання);
  • помилки, що виникають в результаті неправильного використання (наприклад, операційні помилки, механічні пошкодження, неправильна напруга або струм). Використання товару згідно гарантії вказане в інструкції по застосуванню;
  • поламки через зношування;
  • будь-які модифікації продуктів Sennheiser здійснені вами або третьою стороною, якщо Sennheiser не дав свою попередню письмову згоду стосовно характеру і ступеня модифікації;
  • несправності, викликані форс -мажорними обставинами;
  • несправності, про які покупець знав у момент придбання.

Всі гарантії стають недійсними, якщо продукт попередньо ремонтувався сторонньою особою або ремонтною майстернею. Крім того, дана гарантія анулюється при знятті або заміни ідентифікаційних етикеток, серійних номерів або наклейок безпеки на продукті або його деталях. Гарантійні претензії можуть бути пред"явлені в будь якій країні по всьому світу, чиї закони не перебувають у конфлікті з правилами нашої гарантії. Ніякі інші гарантійні випадки, окрім викладених у цих умовах не будуть прийняті.

Споживачі можуть мати встановлені законом права у своїх країнах , які не обмежені цими умовами гарантії, так як гарантія регулюється законами країни, в якій продукт Sennheiser був придбаний споживачем. Положення Конвенції ООН про міжнародну купівлю-продаж товарів не застосовуються до цієї послуги.

Якщо ви хочете звернутись в сервісний центр в рамках гарантії, будь ласка, зверніться до місцевого сервісного партнеру для отримання детальних інструкцій повернення.

 

Головний сервісний центр з усіх видів продукції Sennheiser

Адреса: 49000, Україна,
Дніпропетровськ, вул. Ленінградська, 68
Телефон / факс: +38 (056) 372-96-11
Email: [email protected]
режим роботи: пн-пт: з 10-00 до 18-00,в сб з 10-00 до 15-00,нд - вихідний

Регіональні авторизовані сервісні центри  (навушники та гарнітури)

Київ:: СЦ «ITS», вул. Шпака, 5, тел. +38 (044) 456-82-91, 456-63-89
режим роботи: пн-пт: з 10-00 до 18-00,в сб з 10-00 до 15-00, нд - вихідній www.its.com.ua

Донецьк:: СЦ «s.Mobi», пр. Миру, 13,  тел. +38 (062) 305-08-61, 339-88-16 
режим роботи: пн-пт: з 9-00 до18-00, сб: з 11-00 до 15-00, нд - вихідний 
Тимчасово не працює

Львів:: СЦ «Приорітет», вул. Яцьківа, 25, тел. +38 (032) 240-36-76, 233-11-39
режим роботи: пн-пт з 9.00 до 18.00, сб 10.00 до14.00, нд- вихідний

Хмельницький:  СЦ «Приорітет», вул. Молодіжна, 7, тел. +38 (067) 783-29-58
режим роботи: пн-пт з 9-00 до 18-00, сб, нд - вихідний

Івано-Франківськ:: СЦ «Приорітет», вул. Чорновола, 7, тел. +38 (0342) 540-020
режим роботи: пн-пт з 9-00 18-00, сб з 10-00 до 14-00, нд - вихідний

Тернопіль:: СЦ «Приорітет», пр. Степана Бандери, 33, тел. +38 (0352) 43-55-33

Одеса:: СЦ «2С», вул.Фонтанська дорога 12/10, тел. +38 (048) 777-37-70
режим роботи: пн-пт з 10-00 до 18-00, сб 10-00 до 16-00, нд- вихідний

Харків:: СЦ «Лінк Сервіс», вул.Серпова 10,
Tел.: +38 (057) 756-67-06, 099-005-11-30, 098-202-79-39, 073-153-40-95
режим роботи: пн-пт: 09.00-18.30, сб. 10.00-17.00, нд-вихідний http://l-s.com.ua/

СЦ «Ацтека», вул. Чернишевська, 15, тел. +38(057) 754-95-02, 752-76-16
Моб. телефон: +38 (099) 716-92-83
режим роботи: пн-пт з 10-00 — 17-30, сб,нд - вихідний