ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ


Наш фірмовий інтернет магазин діє в рамках норм закону України «Про захист прав споживачів». Згідно ст. 9 закону України «Про захист прав споживачів»:
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.


Споживачу буде відмовлено в заміні товару (повернення грошей), якщо:
1. З моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів.
2. Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні.
3. При перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.).
4. Відсутня документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.
Якщо товар не був повернений під час доставки Новою Поштою, то повернення здійснюється Споживачем на наш склад за власний рахунок, або Новою поштою до м.Київ, відділення №17 також за власний рахунок.
Разом з товаром необхідно вислати:
1. Товар в повній комплектації.
2. Копію чека, що підтверджує покупку .
3. Оригінал гарантійного талону.
4. Заява встановленої форми (у додатку внизу).

Після відправки товару обов'язково треба відправити на електронну скриньку sales@sennheiserstore.com.ua наступні дані: номер замовлення, найменування товару та номер декларації


Умови гарантії та повернення товару для гарантійного ремонту або для гарантійної заміни:
На всі товари, які купуються в інтернет-магазині SennheiserStore.ua поширюється гарантія 24 місяці, крім рекламних товарів та символіки бренду, які реалізуються без гарантії та товарів із скороченою гарантією 12 місяців, про що вказується на сторінці товару.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є повністю заповнений гарантійний талон виробника або товарний чек інтернет-магазину SennheiserStore.ua. Також гарантійний талон містить всі умови гарантії та перелік діючих на момент продажу Сервісних центрів.
У гарантійному випадку (що підтверджується заключенням авторизованого сервісного центру)


Процедура прийому товару за гарантійним зобов'язанням:
1. Товар повинен мати оригінальну упаковку.
2. Якщо товар не має повної комплектації (зарядного пристрою, оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару).
3. Заключення Сервісного центру (перелік сервісних центрів вказаний у гарталоні та на сайті Sennheiser.ua) щодо гарантованості випадку та неможливості ремонту і вимогою на заміну в точці продажу.


Покупцю необхідно вислати товар перевізником "Нова Пошта" за наш рахунок за адресою м.Київ, відділення № 17.


Разом з товаром необхідно вислати:
1. Товар в повній комплектації.
2. Копію чека, що підтверджує покупку .
3. Оригінал гарантійного талону.
4. Заключення Сервісного центру (перелік сервісних центрів вказаний у гарталоні та на сайті Sennheiser.ua)
5. У випадку вимоги повернення грошей замість заміни на новий Товар, або аналогічний Споживачу треба заповнити заяву встановленої форми (додається внизу) в якій необхідно описати докладно причину повернення товару, вказати банківські дані одержувача і номер замовлення, контактний номер телефону.
Після відправки товару обов'язково треба відправити на електронну скриньку sales@sennheiserstore.com.ua наступні дані: номер замовлення, найменування товару та номер декларації



ЗРАЗОК: ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ТА ТОВАРУ




Директору ТОВ «Індіго М`юзік Київ»
Сергієнку Є.М.

Від покупця_______________________________
(ПІБ)
Адреса покупця____________________________
_______________________________
Конт.тел.покупця___________________________
_______________________________



Заява про повернення коштів за товар належної якості


Товар, який було придбано (отримано) мною “____”________________ 201_р., найменування товару ________________________, артикул_________________, розмір_______, який не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ (товарний чек-квитанція «Нової пошти») №_______________), виданий мені разом з проданим товаром, не задовольнив мене за: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
(за формою, габаритом, фасоном, кольором, розміром, і інші причини — вказати).


Прошу Вас повернути мені кошти у повному обсязі за вищевказаний товар згідно товарного чеку. Сума по чеку складає _______________грн._______коп. Чек (накладна) № ___________________ від .

Згідно до попередньої домовленості для повернення коштів надаю Вам такі дані:


1. Копія товарного чеку – квитанції «Нової пошти» (обов’язково)
2. Копія Паспорту 1, 2 сторінки та прописка (обов’язково)
3. Копія Ідентифікаційного коду (ІПН) (обов’язково)
4. Номер карткового рахунку ПРИВАТБАНКУ або іншої банківської установи з повним найменуванням філії відділення банку (для перерахунку коштів) (обов’язково):
________________________________________________________________
________________________________________________________________.
5. Безпосередньо сам товар в оригінальній упаковці (обов’язково).

З правилами та умовами повернення товару ознайомлений/на, до магазину претензій не маю.



«_____» ________________20___р. / __________________/ (підпис покупця)

«_____» ________________20___р. /___________________ /(підпис директора)