Травень 13, 2021
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

БІЗНЕС-ПІДРОЗДІЛ СПОЖИВЧОЇ ЕЛЕКТРОНІКИ SENNHEISER ПЕРЕДАЄ КОМПАНІЇ SONOVA

Бізнес-підрозділ споживчої електроніки Sennheiser передає компанії Sonova
Надалі обидві компанії мають намір продовжити спільну роботу під брендом Sennheiser

Sennheiser і Sonova Holding AG (Швейцарія) офіційно оголосили про початок співпраці під брендом Sennheiser. Компанія Sonova, один з провідних світових виробників сучасного обладнання для слухопротезування, придбала бізнес-підрозділ споживчої електроніки Sennheiser. Операцію компанії планують завершити до кінця 2021 року після затвердження контролюючими органами графіка передачі даного структурного підрозділу в управління Sonova.

Нагадаємо, у лютому поточного року керівництво Sennheiser повідомило про те, що в майбутньому компанія зосередитися на роботі у сфері професійних систем і вже шукає партнера, якому буде передано напрямок споживчої електроніки.

Пристрої й рішення марки Sennheiser у масового споживача давно асоціюються з високою якістю звуку та унікальним характером звучання. З придбанням бізнес-підрозділу споживчої електроніки Sennheiser нинішній асортимент аудіопродукції Sonova, який зокрема включає рішення для слухопротезування, такі як слухові апарати й кохлеарні імплантати, буде значно розширений за рахунок нових навушників та звукових панелей.

Окрім того, Sonova має можливість використовувати взаємодоповнюючі компетенції обох компаній для подальшого зміцнення і розвитку свого бізнесу. Видатний досвід Sennheiser, одного з лідерів світового ринку аудіо, а також основані на цьому досвіді висока репутація та привабливість бренду стануть найкращим доповненням до власної не менш значної технологічної та аудіологічної бази Sonova, напрацьованої в області медичного слухопротезування.

Обидві компанії мають намір продовжувати спільну розробку нових першокласних аудіорішень для користувачів Sennheiser у рамках довгострокового співробітництва під брендом Sennheiser. Ліцензійна угода щодо подальшого його використання також вже укладена.

"Sonova - це оптимальний партнер для напрямку споживчої електроніки, - підкреслив генеральний співдиректор компанії Sennheiser Даніель Зеннхайзер. - Це міцна компанія, котра має сильні позиції на ринку. При цьому нас об'єднують не лише пристрасть до якісного звуку, але й дуже схожі корпоративні цінності. А це, своєю чергою, створює міцну основу для майбутнього успішного співробітництва".

"Поєднання сильних сторін наших компаній дійсно є надійною відправною точкою для майбутнього зростання. І ми впевнені, що Sonova розпорядиться цими можливостями грамотно й успішно розвиватиме напрямок споживчої електроніки Sennheiser у довгостроковій перспективі", - вважає Андреас Зеннхайзер, генеральний співдиректор компанії Sennheiser.

Як зазначає керівництво обох компаній, великий потенціал для подальшого розвитку і Sonova, і Sennheiser вбачають, зокрема, у сегментах персональних аудіосистем з функцією поліпшення звучання мовлення, навушників True Wireless та продукції для меломанів.

Нинішнє партнерство передбачає передачу під контроль Sonova усієї операційної діяльності бізнес-підрозділу споживчої електроніки Sennheiser, за погодженням з виробничими радами компанії Sennheiser. Таким чином, перед спеціалістами, котрі перейдуть до Sonova, відкриваються прекрасні перспективи продовження професійної кар'єри у великій міжнародній компанії з центральним офісом у Швейцарії. Наразі у бізнес-підрозділі споживчої електроніки Sennheiser працюють загалом близько 600 співробітників.

"Я щиро радий тому, що компанія Sennheiser подальший розвиток свого знаменитого бізнес-підрозділу споживчої електроніки довірила саме Sonova. Ми з великим нетерпінням чекаємо можливості привітати наших нових колег і спільними зусиллями з опорою на сильні сторони наших компаній готові будувати успішне спільне майбутнє. Швидко зростаючий ринок персональних аудіопристроїв розвивається стрімкими темпами. Однак наш власний значний досвід роботи в області аудіології у поєднанні з ноу-хау Sennheiser в області роботи зі звуком, з бездоганною репутацією самої компанії та зі знаменитою якістю її продукції дають нам змогу значно розширити асортимент і створити нові, вкрай важливі точки взаємодії зі споживачами ще на ранніх етапах їх залучення до сучасних аудіотехнологій. Інновації Sonova у сфері аудіо, сила бренду Sennheiser та добре розвинена дистриб'юторська мережа Sennheiser - це потужна основа для майбутнього зростання", - заявив генеральний директор Sonova Арнд Кальдовскі.

Ось уже понад 75 років бренд Sennheiser є синонімом першокласного звуку і найвищої якості продукції. І стараннями Sonova, котра тепер займатиметься розробкою і виробництвом споживчих аудіопристроїв і рішень під маркою Sennheiser, шанувальники бренду і надалі користуватимуться усіма його перевагами.

А з іншого боку, партнерство з Sonova у сегменті споживчої електроніки дає можливість Sennheiser активніше розвивати підрозділи Професійного аудіо, Бізнес-комунікації та Neumann, прискореними темпами й з розрахунком на подальше зміцнення своїх позицій на світовому ринку.

Центральний офіс Sennheiser

Центральний офіс Sonova Holding AG

Про компанію Sonova
Центральний офіс Sonova Holding AG розташований у місті Штефа (кантон Цюрих, Швейцарія). Компанія є одним з провідних виробників інноваційних рішень для слухопротезування, а її продукція у світі відома зокрема під марками Phonak, Unitron, Hansaton, Advanced Bionics, а також AudioNova, Geers, Boots Hearing Care, Connect Hearing та Lapperre. Своїм користувачам Sonova наразі пропонує найповніший на сьогодні асортимент пристроїв та рішень - від високотехнологічних слухових апаратів і кохлеарних імплантатів до систем бездротового зв'язку.

Дотримуючись унікальної вертикально інтегрованої стратегії, Sonova Holding AG розвиває бізнес за трьома основними напрямками діяльності - слухові апарати, аудіологічна допомога і кохлеарні імплантати, охоплюючи таким чином весь ланцюжок створення вартості на сучасному ринку слухопротезування. Збутова та дистриб'юторська мережа Sonova є наймасштабнішою у галузі й включає більш ніж 50 власних оптових компаній, понад 100 незалежних дистриб'юторів, а також сервіс Sonova Audiological Care з надання професійних аудіологічних послуг через окрему мережу з приблизно 3300 пунктів на 20 ключових ринках.

У Sonova Holding AG, яка заснована в 1947 році, сьогодні працюють понад 14000 фахівців, загальний обсяг продажів компанії у 2019-2020 фінансовому році склав 2.92 мільярда швейцарських франків, а чистий прибуток - 490 мільйонів швейцарських франків. Sonova надає активну підтримку благодійному фонду Hear the World ("Почуй світ") і у всіх сферах бізнесу реалізує власне бачення світу, у якому кожна людина по-справжньому насолоджується даром слуху і живе повним життям, без будь-яких обмежень. Детальніше про діяльність Sonova Holding AG - на офіційному сайті компанії www.sonova.com і на сайті фонду "Почуй світ" www.hear-the-world.com.