#5 - Працюйте спокійно - ви нікому не заважаєте
Хтось скаже, коли я й так можу вибрати будь-яку з вільних частот, то чому маю турбуватися про те, щоб десь комусь заважати? А відповідь проста: аналогова бездротова мікрофонна система та згадані вже її "інтермодуляційні продукти" - це, по-перше, речі, що пов'язані нерозривно, а по-друге, вони стовідсотково викликатимуть дуже серйозне занепокоєння у всіх ваших сусідів по діапазону.
Простіше кажучи, коли на сцені працює не лише ваша аналогова система, а й інші бездротові, то всі вони (і ваша, і ваших сусідів) випромінюють сигнал на кількох частотах, а не лише не тих, що обрані під час налаштування і відображаються на екранах приймачів. Плюс, свої сигнали випромінюють і бездротові передавачі та системи персонального моніторингу, що відразу ж буде помітним, тільки-но якийсь мікрофон чи навушники опиняться поряд з приймачем.
Такі додаткові частоти, що їх по суті марно займає аналогова система, й називаються її "інтермодуляційними продуктами". І вони не лише майже завжди заважають іншим бездротовим мікрофонним чи IEM-системам, а й просто "з'їдають" доступний частотний діапазон. А отже, коли працюєте з аналоговою системою, то проблеми через ці її "продукти" матимете завжди й скрізь. До речі, деякі цифрові системи з недорогих (чи не дуже якісних) теж генерують істотні "інтермодуляційні продукти" й разом з ними аналогічні проблеми.
Моделі серії Evolution Wireless Digital користуються таким високим попитом зокрема й тому, що вони ніяких інтермодуляційних продуктів не генерують. А це, як ви напевно здогадуєтесь, дуже спрощує роботу на сцені - звукорежисерові потрібно всього лише вибрати для системи вільний канал, на котрому вона якісно працюватиме, не створюючи жодних перешкод для обладнання поруч. Іншими словами EWD - це насамперед ніяких інтермодуляційних продуктів, ніяких перешкод, плюс дуже помітна економія частотного діапазону.