Січень 23, 2020
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

МІКРОФОННІ СИСТЕМИ SENNHEISER СЕРІЇ DIGITAL 6000: В ТЕАТРАХ ЛОНДОНСЬКОГО ВЕСТ-ЕНДУ

Історія компанії Sennheiser, як відомо, налічує вже понад 70 років, а бездротові мікрофонні системи цієї марки стали невід'ємним атрибутом професійної театральної сцени ще відтоді, коли на цій самій сцені з'явився перший радіомікрофон. А сталося це зокрема й завдяки старанням фахівців лондонської компанії Autograph Sound, котра з аудіотехнікою працює з 1973 року і не лише по праву вважається справжнім піонером у справі розвитку аудіотехнологій для театру, а й як один з найдавніших і найбільших партнерів Sennheiser, приймає активну участь у розробці й просуванні нових пристроїв та програмних рішень для театральної сфери.

"Першу мікрофонну радіосистему Sennheiser ми, пам'ятаю, придбали для проекту Aspects Of Love Мартіна Левана. Мюзикл цей, як ви знаєте, на сцену вийшов у 1989 році. Та, перша наша бездротова Sennheiser була 21-канальною і складалася з приймачів EM 1036 та поясних передавачів SK 2012 – ультраінноваційне на той час рішення і фактично родоначальник всіх великих багатоканальних мікрофонних систем, що їх сьогодні використовують скрізь", - згадує Данкан Белл, звукорежисер Autograph і один з найстаріших її співробітників, який у компанії працює з 1984 року.

Не секрет, що такий помітний успіх перших бездротових мікрофонів Sennheiser якраз і був заснований на їх здатності забезпечувати в достатній мірі потужний і стабільний аудіосигнал та працювати без перешкод у важких умовах, зокрема й у складі великих багатоканальних мікрофонних сетапів, без яких вже дуже давно не обходиться жодна велика театральна постановка. Та варто відзначити, що з тих пір Sennheiser вдалося не просто значно вдосконалити свої перші радіосистеми, але у чомусь навіть переосмислити саму концепцію подальшого розвитку технологій бездротової передачі аудіо з урахуванням реалій нового XXI століття та з року в рік зростаючих запитів потенційних користувачів.

І, мабуть, найкращим прикладом успіху компанії в цій області сьогодні є знаменита Digital 6000, остання з бездротових мікрофонних систем Sennheiser і справжнє диво техніки, у якому оптимально поєднуються висока щільність радіоканалів, максимальна надійність сигналу і цілий комплекс новітніх цифрових бездротових рішень.

Приймач EM 6000 системи з технологією True Bit Diversity (істинного рознесеного прийому) об'єднує інформаційний зміст обох каналів у широкій смузі пропускання 244 МГц з еквідистантною сіткою частот, забезпечуючи тим самим стабільний та якісний сигнал навіть у дуже несприятливому радіочастотному середовищі. Вбудований антенний сплітер дає змогу каскадно з'єднувати до 8 приймачів без додаткового обладнання. При цьому EM 6000 сумісний з широкою номенклатурою антен і мікрофонних капсюлів виробництва Sennheiser, має простий, інтуїтивно зрозумілий і простий у налаштуванні інтерфейс користувача з двома високоінформативними OLED-екранами (по одному для кожного каналу), оснащується повним комплектом виходів для підключення аналогового і цифрового обладнання та системою шифрування AES 256 для захисту даних.

Сіфізо Мазібуко (у ролі Аарона Берра) та актори театру на сцені мюзиклу "Гамільтон". Вест-Енд. Фото Метью Мерфі

Одним з останніх доповнень у серії Digital 6000 став новий бездротовий поясний міні-передавач SK 6212, котрий завдяки його унікальним характеристикам відразу ж помітили і вже встигли по достоїнству оцінити як театральні звукорежисери, так і багато артистів. SK 6212 дійсно дуже маленький і легкий. Він виконаний у корпусі розміром 63 x 47 x 20 міліметрів, важить всього 112 грамів (разом зі зйомною літій-полімерною акумуляторною батареєю), тому його не лише зручніше носити на поясі, але й за необхідності можна зробити взагалі непомітним. У цього крихітного пристрою немає ніяких виступаючих країв і гострих кутів, а антена у нього гнучка, отже SK 6212 не представляє абсолютно ніякої загрози навіть для дуже делікатних тканин і дорогих костюмів. Корпус передавача надійно захищений від вологи, поту й пилу. А найвищу якість передачі бездротового аудіосигналу у маленького SK 6212 забезпечує цілком собі «дорослий» аудіокодек SeDAC. І що теж важливо, як повноправний член сімейства Digital 6000, новий SK 6212 повністю сумісний з усіма бездротовими приймачами цієї серії, а в режимі Long Range може працювати і з приймачами серії Digital 9000.

Як бачимо, Digital 6000 від Sennheiser є принципово новим стандартом професійного сценічного обладнання для передачі високоякісного цифрового аудіо і дійсно в повній мірі відповідає будь-яким, як нинішнім, так і деяким майбутнім запитам абсолютно будь-якого професійного користувача, без будь-яких компромісних варіантів у чому б там не було. Ця мікрофонна система відрізняється винятковою надійністю і довговічністю, дуже легко й просто налаштовується і сумісна з випущеним раніше обладнанням Sennheiser, зокрема з антенами та мікрофонними капсюлями.

Сьогодні за рахунок нових систем Digital 6000 Autograph надає своїм партнерам в цілому більше 400 бездротових аудіоканалів, а Digital 6000 компанії працюють у багатьох відомих театральних проектах. Зокрема, в лондонських постановках популярних мюзиклів "Гамільтон" (Hamilton) і "Дорогий Еван Хенсен" (Dear Evan Hansen), звуком у яких керує Невін Штейнберг (лауреат 42-ї премії Лоуренса Олів'є в номінації "Найкращий дизайн звуку"), в мюзиклах "Зла" (Wicked, звукорежисер Тоні Меола), "Школа року" (School Of Rock, звукорежисер Мік Поттер), "Хлопчик у сукні" (Boy In The Dress, аудіодизайн Пола Грутуіса і Тома Маршалла) і в багатьох інших постановках. А зовсім недавно свої Digital 6000 компанія надала для нового музичного спектаклю Les Miserables ("Знедолені", звук Міка Поттера), що з грудня минулого року ставиться на сцені відкритого після ремонту і перейменованого Sondheim Theatre.

Авжеж, Autograph забезпечує мікрофонним обладнанням театральні проекти не лише у Лондоні. Наприклад, Digital 6000 компанії також беруть участь у мюзиклі "Циган" (Gypsy, постановка Керолін Даунінг) в Театрі Королівської біржі в Манчестері (Manchester Royal Exchange Theatre) і в гастрольних версіях вистав "Король Лев" (The Lion King, звук Джона Шиверс), "Охоронець" (The Bodyguard, Річард Брукер) та "Король і я" (The King And I, Скотт Лерер).

Робоча стійка мікрофонної системи Sennheiser Digital 6000 за сценою мюзиклу "Король Лев"

"Ми вже 30 років співпрацюємо з Sennheiser, і за цей час бездротові аудіосистеми для театрів значно змінилися. Обладнання, що колись сприймалося не інакше, як якась чорна магія, і з яким раніше впоратися могли лише дуже кваліфіковані спеціалісти, поступово вдосконалювалося й тепер стало набагато простішим і надійнішим. Сучасні бездротові системи - це вже практично plug-and-play тільки на професійному рівні", - вважає Данкан Белл.

На сцені мюзиклу "Гамільтон": Клів Септембер (Лоуренс), Джамаель Вестман (Гамільтон), Джейсон Пеннікук (Лафайет) і Таріна Каллендер (Малліган). Фото Метью Мерфі

"І, незважаючи на те, що сьогодні бездротові системи випускають більше іменитих виробників і конкуренція між ними дуже висока, у театральній сфері бренд Sennheiser не тільки впевнено утримує значну частку ринку, а й незмінно користується надзвичайно високим авторитетом серед фахівців. І тому є свої, досить вагомі причини: компанія як і раніше пропонує апаратуру світового класу, яка завжди й усюди гарантовано забезпечує найвищу якість звуку, - підкреслює Данкан Белл. - Окрім того, не будемо також забувати і про так званий цифровий дивіденд, адже на фоні вражаючих темпів скорочення доступного спектра частот театрам теж доводиться постійно ущільнюватися. А наші Digital 6000 дуже ефективно вирішують колишні проблеми з пропускною здатністю каналів і з ними можна просто забути про необхідність постійно шукати та тримати вільні частоти про запас. Ну і, звичайно ж, у сучасному театрі завжди потрібні не лише надійні, але й якомога компактніші й зручніші передавачі. Тому новий SK 6212 від Sennheiser з'явився дуже доречно. Думаю, значення цього крихітного приймача ми ще навіть не встигли оцінити належним чином, та впевнений, що переоцінити його навряд чи вийде. Отже, нову Digital 6000 в Autograph ми вважаємо гідним продовжувачем тих найкращих традицій бренду Sennheiser, на які ми звикли покладатися за всі минулі десятиліття співпраці між нашими компаніями".