Березень 12, 2024
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

РІШЕННЯ ДЛЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ ВІД SENNHEISER ТА AVER В УНІВЕРСИТЕТІ ГРІНВІЧА

Рішення для онлайн-навчання від Sennheiser та AVer в Університеті Грінвіча
Авторитетний міжнародний навчальний заклад за підтримки лідерів AV-індустрії трансформує та вдосконалює методи навчання відповідно до актуальних вимог сучасної цифрової ери.

Державний Університет Грінвіча має надзвичайно багату 125-річну історію і сьогодні впевнено займає позицію одного з найкращих вищих навчальних закладів Великобританії та світу, що регулярно підтверджується високими місцями у QS World University Ranking (з 2021 року) та інших престижних міжнародних рейтингах вузів. Факультети університету у Грінвічі, Ейвері Хілл та Медуэй викладають понад 200 навчальних курсів з різноманітних наукових дисциплін та готують висококваліфікованих спеціалістів для Великобританії та інших країн.

А з огляду на нинішню глобальну тенденцію до цифровізації вищої освіти та з метою подальшого вдосконалення власної змішаної системи навчання й усунення розриву між традиційним та дистанційним режимами роботи зі студентами Університет Грінвіча вже певний час активно співпрацює з британською компанією AVer, провайдером та інтегратором AV-рішень для бізнесу та освіти, і з компанією Sennheiser, як розробником та виробником відповідного рівня аудіообладнання.

Втім після загалом успішного подолання численних і безпрецедентних викликів, що їх спричинила пандемія, Університет зіткнувся ще з однією вельми непростою проблемою. Попри те що перехід на дистанційне викладання через сервіс Microsoft Teams пройшов досить вдало, такий режим навчання, як виявилося згодом, дуже втомлював студентів і знижував рівень концентрації їх уваги під час тривалих занять, що почало вкрай негативно впливати на результативність навчального процесу.

Вид зверху на кампус Ейвері Хілл Університету Грінвіча

Для ефективного усунення цієї проблеми фахівці відділу цифрових AV-систем Університету Грінвіча під керівництвом Марка Афекшна розробили інноваційне рішення HyFlex, що здатне забезпечити потрібну цілісність та інклюзивність навчального середовища для всіх студентів: і для тих, котрі працюють у класах та аудиторіях кампусів, і для тих, які підключаються до лекцій та занять дистанційно.

І що теж дуже важливо, HyFlex спроєктована з урахуванням будівельних норм та значних технічних обмежень основного кампусу університету. Він, як відомо, розташований у Старому Королівському військово-морському коледжі, котрий є об’єктом Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Мало того, старий Будинок Королеви Анни у Грінвічі – це також визначна пам'ятка архітектури, і будь-які будівельні роботи у ньому без офіційного дозволу державної комісії Historic England (Комісія з історичних будівель і пам’яток Англії) заборонені.

"Система HyFlex у типовій робочій конфігурації для звичайного навчального класу включає окреме місце для викладача, комплект комп'ютерів, обладнання для візуалізації та білу дошку, - пояснює Марк Афекшн. - Окрім того, як з'ясувалося за час локдаунів, викладачам конче потрібен був додатковий монітор для контролю того, як виглядає лекція чи заняття для усіх глядачів. І дуже бажано, щоб зображення з цього монітора також дублювалося на великому демонстраційному екрані в аудиторії - для створення відчуття інклюзивності процесу у всіх його глядачів. Тобто, щоб і присутні студенти також мали змогу сприймати заняття так, як сприймають його ті, хто підключився дистанційно".

Проаналізувавши отриманий за період локдаунів досвід, фахівці університету прийшли до висновку, що для забезпечення саме такої інклюзивності найбільш дієвим та зручним рішенням будуть відеокамери з функцією автовідстеження. Причому камери, запропоновані компанією AVer, згодом були обрані завдяки саме найсучаснішій системі автотрекінгу на основі штучного інтелекту (ШІ), котра надзвичайно точно виявляє, розпізнає та автоматично перемикає камери на різні зони, а мікрофони - на різних промовців. Плюс, ця система без жодних ускладнень інтегрується з іншим обладнанням.

Марк Афекшн та його колега Бен Сліман, старший спеціаліст з цифрових AV-систем, також визначили, що встановлених на робочому місці викладача звичайних мікрофонів для якісної передачі розмови на місці, трансляції її онлайн і, відповідно, для активного групового спілкування під час семінарів, просто не вистачає. Тому HyFlex в аудиторіях та класах також дообладнали стельовими мікрофонними системами з технологією автоматичного спрямування мікрофонів.

Стельова конференц-система Sennheiser TeamConnect Ceiling 2 (TCC 2) стала одним з найефективніших рішень для вдосконалення змішаної системи навчання та усунення розриву між традиційним та дистанційним режимами роботи зі студентами

З усього переліку доступного обладнання з потрібними характеристиками Університет після попереднього тестування зрештою обрав систему Sennheiser. Котра, за словами Марка Афекшна, відповідає усім вимогам щодо якості, надійності та адаптованості - це по-перше. А по-друге, ще одним вагомим аргументом на її користь стала висока репутація компанії-виробника.

Йдеться, звичайно ж, про стельову мікрофонну конференц-систему TeamConnect Ceiling 2 (TCC 2) від Sennheiser. З камерами AVer вона легко інтегрується за допомогою програмного забезпечення PTZ, котре також дає змогу і камерам, і мікрофонам точно відстежувати активних промовців у приміщенні.

"Мікрофонними системами Sennheiser, зокрема серій Evolution і SpeechLine Університет користується вже досить давно, тож ми загалом були впевнені, що і TCC2 у наших аудиторіях та навчальних класах працюватиме так само якісно та достатньою мірою ефективно, - підкреслює Марк. - Тим більше, що Інеш Патель [менеджер з розвитку бізнесу відділу Business Communication компанії Sennheiser] та Джо Махоні [інженер відділу розробки клієнтських систем] не лише надали усі необхідні консультації, а й відвідали наші кампуси та особисто допомагали нам налаштувати й перевірити TCC2 безпосередньо у приміщеннях. А отже стараннями кваліфікованих спеціалістів Sennheiser ми мали чудову нагоду побачити, як має працювати система, як мікрофони фокусуються на промовцях, як встановлюються зони пріоритетного захоплення аудіоінформації то ін. Тобто потенціал TCC2 нам продемонстрували на практиці та якнайповніше, і це таки викликало просто масу захоплення та упевненість, що така апаратура нам точно підходить!"

Після успішного тестування TCC2 у приміщенні класу її так само уважно перевірили у великій аудиторії та з застосуванням технології TrueVoicelift. Результатами технічні фахівці університету теж були дуже задоволені:

"У плані якості й ефективності роботи TeamConnect Ceiling 2 вміє приємно вразити. А ми ще раз переконалися, наскільки ця система, а також технологія підвищення виразності голосу придатні для використання саме у сучасному навчальному процесі, і у класах, і в аудиторіях".

Мікрофонними системами Sennheiser, зокрема серії Evolution і SpeechLine Університет користується вже досить давно, тож його фахівці були впевнені, що і TCC2 працюватиме так само якісно й ефективно

Згідно з планом, мікрофонні системи TCC 2 були встановлені спочатку у 24 класних приміщеннях, у чотирьох великих лекційних залах та в IT-лабораторіях кампусів. Згодом університет обладнав новими стельовими системами TeamConnect Ceiling Medium також чотири менші аудиторії. А віднедавна розпочав ще й масштабне тестування інноваційної системи Sennheiser MobileConnect з підтримкою Wi-Fi у рамках окремої програми з оснащення всього закладу технологією мобільного аудіосупроводу.

У 2021 році Університет Грінвіча активно співпрацював з проєктною фірмою Hewshott та компанією-інтегратором Strive AV, у 2022 році до проєктів із модернізації AV-систем залучений також інтегратор GVAV, а з 2023 року відповідним проєктуванням та технічними консультаціями займаються фахівці профільної фірми DramaByDesign AV, а інтеграцією - GVAV.

Що ж до викладачів та студентів вузу, то вони дуже швидко звикли до останніх технічних інновацій. Адже нові AV-системи не лише значно посприяли підвищенню результативності навчального процесу, а й відкрили безліч нових можливостей для більш ефективного та змістовного спілкування, особливо для студентів наукових та технічних курсів. Кількість студентів на лекціях та практичних заняттях знову росте, адже слухати викладачів та працювати дистанційно тепер набагато простіше й зручніше.

Як зазначає Марк Афекшн, задача усунути розрив між традиційним та дистанційним режимами роботи, підвищити якість навчального процесу та зробити його однаково зручним для усіх учасників, виконана стовідсотково. Першими результати вдосконалення AV-систем в Університеті Грінвіча оцінили іноземні студенти з тих, що досить довго не мали можливості повернутися до Великобританії. Завдяки новому обладнанню вони тепер слухають якісні трансляції лекцій онлайн та беруть участь у практичних заняттях дистанційно, тобто долучилися до повноцінного навчального процесу.

Мікрофонні системи TCC 2 були встановлені спочатку у 24 класних приміщеннях, у чотирьох великих лекційних залах та в IT-лабораторіях кампусів, а згодом університет обладнав новими стельовими системами TeamConnect Ceiling Medium ще чотири менші аудиторії

Окрім того, цьогоріч Університет Грінвіча свої нові AV-системи включив до переліку засобів, що використовуються у програмі досягнення нульових викидів вуглекислого газу до 2030 року.

"Лекції та заняття у режимі онлайн-конференцій на сьогодні вже стали звичною нормою. У викладачів та студентів більше немає потреби їздити з одного кампусу до іншого так часто, як колись. Якісний звук та камери з системою автовідстеження ніяк не заважають навчанню, а навпаки, дають змогу спілкуватися вільно та продуктивно, - зазначає Марк Афекшн. - Жахлива пандемія кардинально змінила наше ставлення до сучасних технологій, тож особисто я вже не бачу причин від них відмовлятися. Така зміна була необхідністю, втім ми прийняли ці нові технологічні рішення і поступово до них звикли".

На його думку, система HyFlex в Університеті Грінвіча теж вже стала новою нормою:

"Нам усім тепер потрібні камери, розумні мікрофони та подвійні екрани. Тож наша наступна мета - працювати далі та вдосконалювати нашу HyFlex".

"Активна співпраця з Університетом Грінвіча та безпосередня практика більш ніж успішного використання вузом аудіосистем Sennheiser доводять, що у таких проєктах, як організація сучасного навчального середовища неабиякого значення набувають спільний досвід та професійна командна робота, - підсумовує Інеш Патель. - Стельові мікрофонні конференц-системи Sennheiser TeamConnect у комплексі з камерами AVer функціонують бездоганно, допомагаючи викладачам та студентам працювати й спілкуватися більш комфортно та продуктивно. Цей проєкт наочно демонструє важливість технологічних інновацій для подальшого розвитку освіти. Тож ми щиро раді можливості зробити свій внесок у цю спільну і надзвичайно важливу справу".