Лютий 19, 2019
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

НОВІ ДЕБЮТИ SENNHEISER ТА NEUMANN НА GRAMMY-2019

Новые дебюты Sennheiser и Neumann на Grammy-2019

10 лютого прямий ефір 61-ї щорічної церемонії вручення нагород "Греммі" не тільки в черговий раз підтвердив високу репутацію цього воістину найзнаменнішого в музичному світі заходу, а й традиційно став грандіозною сценою для цілої серії дебютних виступів, що їх спеціально для "Греммі" підготували найкреативніші та найяскравіші зірки сучасності, зокрема Тревіс Скотт, Бренді Карлайл і Шон Мендес. А компанії Sennheiser та Neumann зі свого боку зробили все, щоб і в технічній площині успіх "Греммі-2019" був безумовним, забезпечивши найвищу і надійну якість роботи всіх бездротових аудіосистем та ідеальне звучання кожного виступу.

Тревіс Скотт після шоу на минулому Super Bowl (де він, а також Maroon 5 і Big Boi на правах спеціальних гостей виступили в перервах між таймами) на Греммі привіз цілий музичний мікс зі свого альбому Astroworld (номінація "Кращий реп-альбом року"). При цьому працював Тревіс з бездротовою мікрофонною системою Digital 6000 і мікрофонним капсюлем MD 9235 від Sennheiser, завдяки яким його композиції Stop Trying to be God та No Bystanders стали справжніми аудіовізуальними виставами. Динамічний MD 9235 з бездротовим ручним передавачем звук передавали ідеально, навіть коли співак спочатку читав реп зі сталевої клітки, а потім, піднявшись по її 4-метровій стінці, стрибнув на руки шанувальників.

Новые дебюты Sennheiser и Neumann на Grammy-2019

Шон Мендес на сцені 61-ї Grammy Awards в Лос-Анджелесі (фото: Getty Images, Кевін Вінтер)

Шон Мендес і Майлі Сайрус, згідно з розкладом заходу, на сцену вийшли другими зі своїм найяскравішим хітом In My Blood (номінація "Пісня року"). Цю композицію, як ми знаємо, Шон починає з соло під акомпанемент фортепіано, потім він бере гітару, йде до Майлі - і зоряний дует буквально підриває зал своїм незрівнянним вокалом. І протягом всього виступу персональний передавач Sennheiser SKM 2000 Шона у поєднанні з динамічним суперкардіоїдним капсюлем MMD 945 працюють як завжди прекрасно, дуже витончено й точно окреслюючи голос співака в міксі та не випускаючи його ні на мить.

А ще трохи пізніше, у самий розпал церемонії Бренді Карлайл, тепер уже володарка відразу трьох статуеток Греммі, знову в буквальному сенсі заворожила публіку і всю багатомільйонну глядацьку аудиторію Grammy Awards дивовижно пристрасним і надзвичайно сильним виконанням своєї "The Joke", котра цьогоріч стала кращою композицією в номінації "Пісня в традиційних американських жанрах". Бренді виступала зі своїм кастомним конденсаторним мікрофоном Neumann KMS 105, а її бек-вокалісти та давні партнери по сцені, Філ і Тім Хансероти співали з мікрофонами Sennheiser evolution e 935.

Новые дебюты Sennheiser и Neumann на Grammy-2019

Бренді Карлайл і кастомний мікрофон Neumann KMS 105 на сцені 61-ї Grammy Awards в Лос-Анджелесі (фото: Getty Images, Кевін Вінтер)

Бездротова Sennheiser Digital 6000 – на перших ролях
З новою бездротовою мікрофонною системою Sennheiser Digital 6000 Тревіс Скотт почав працювати прямо під час свого останнього концертного туру на підтримку альбому Astroworld і з нею ж виступив на церемонії Греммі. На думку Джастіна Хоффманна (Justin Hoffmann), моніторного звукорежисера співака, навіть зараз, на фоні перманентного загострення проблеми частот і почасти критичної невизначеності щодо надійності роботи бездротових систем передачі аудіосигналу, саме Digital 6000 не просто надає цілий ряд технічних переваг, але і дає змогу працювати спокійно і впевнено: "Доступні частотні діапазони звужуються безперестанно, і сьогодні по-справжньому рятує лише цифра. З огляду на мої професійні обов'язки, найголовніше - це надійний і стабільний бездротовий сигнал, оскільки без нього не буде ні нормального звуку, ні нормального шоу. І можу сказати , що з новою Digital 6000 нам в цьому плані працювати стало набагато простіше й набагато комфортніше ".

Шон Мендес не так давно виступав з бездротовою системою Sennheiser EM-3732-II і ручними передавачами серії 2000, але безперервні глобальні пертурбації в області розподілу частотних діапазонів також підштовхнули співака до рішення в прискореному порядку перейти на бездротову цифрову Digital 6000.

"Такі радикальні зміни на ринку технологій бездротового зв'язку і постійний перерозподіл частот, як ви розумієте, більш ніж мотивують шукати нові ефективніші рішення. Для нас таким рішенням з віднедавна стала Digital 6000", - ділиться з нами своїми міркуваннями Том Вуд (Tom Wood), FOH-звукорежисер Шона Мендеса. "Переваг у неї багато. Наприклад, проблема інтермодуляції, що колись вважалася вічною, тепер зникла сама собою. Система дуже надійна і при цьому надзвичайно гнучка, - підтримує свого колегу Майк Флаерті (Mike Flaherty), моніторний-звукорежисер команди Мендеса. - Однією лише пропускною здатністю Digital 6000 значно виграє у більшості систем аналогічного рівня, але при цьому у неї ще й діапазон значно ширший. Плюс до всього, нам в роботі дуже допомагали фахівці служби технічної підтримки Sennheiser, стараннями яких ми порівняно швидко освоїли нашу нову мікрофонну систему і навчилися впевнено працювати з нею практично на будь-якій сцені. Отже, думаю, щодо використання Digital 6000 як основної нашої системи - це питання можна вважати вже фактично вирішеним".

Моменти, які втрачати ніяк не можна
Загальновідомо, що кожна Греммі традиційно є справжньою вітриною популярних вокальних стилів та жанрів, і Grammy Awards-2019 на радість усіх шанувальників музики винятком, звичайно ж, не стала. З іншого боку, масштаби й рівень заходу накладають величезну відповідальність, як на самих виконавців, так і на їх технічні бригади. Тому ще зі своєї першої Греммі у 2014 році на шоу такого рівня Тревіс Скотт виступає тільки з мікрофонами Sennheiser: "Мікрофонний капсюль Sennheiser MD 9235 я вже давно називаю класичним репперським. По-перше, тому що він забезпечує найвищу якість сигналу, навіть коли Тревіс тримає мікрофон між долонями. А по-друге, цей капсуль гарантовано добре працює у будь-якій ситуації, зокрема й коли Тревіс на сцені опиняється прямо перед портальної системою, - розповідає Джастін Хоффманн. - Я навіть більше скажу, коли виконавцю подобається співати, таким характерним чином затискаючи мікрофон у долонях, то MD 9235 - оптимальний і єдино кращий для цього капсюль. Останні п'ять або шість років всі артисти, з якими я працюю, за моєю же ініціативою виступають виключно з апаратурою Sennheiser. Й додам, що якістю передачі звуку Digital 6000 по-хорошому вразила Тревіса ще на найпершому прослуховуванні. Пам'ятаю, тоді він ще сам сказав, що звук з цим мікрофоном - майже як у студії ".

Том Вуд зі свого боку також зауважив, що йому й колегами зі звукорежисерської команди Шона Мендеса новий Sennheiser MMD 945 відразу сподобався, і відразу стало зрозумілим, що саме цей капсюль найбільш гармонійно доповнює вокальний стиль Шона Мендеса: "Шон має дуже багатий і потужний голос, і було очевидним, що MMD 945 підходить йому якнайкраще. Шон відразу ж оцінив і правильний відгук цього мікрофона, і його стабільну стійкість до зворотного зв'язку, що її мікрофон демонструє за будь-яких умов, навіть якщо грати на гітарі, співати і одночасно рухатися сценою. А від себе ще зазначу, що MMD 945 ще й ідеально посилює природну динаміку вокалу Шона, незалежно від того, чи відчуває це він сам ".

За кулисами на 61-й ежегодной премии Грэмми: Шон Какенбуш, FOH-звукорежиссер Брэнди Карлайл, за настройкой кастомного "золотого" Neumann KMS 105 певицы.

За лаштунками 61-ї щорічної премії Греммі: Шон Какенбуш, FOH-звукорежисер Бренді Карлайл, за налаштуванням кастомного "золотого" Neumann KMS 105 співачки.

Золотий вокал
The Joke Бренді Карлайл критики абсолютно справедливо назвали однією з найбільш пронизливих і чуттєвих композицій Греммі. А кастомний позолочений Neumann KMS 105 відобразив підкреслено емоційний і немов би охоплюючий увесь зал голос співачки у всій його приголомшливо живій красі.

"Цей мікрофон її вже прославив. Якщо ви слідкуєте за нашими виступами, то напевно знаєте, що досить давно Бренді принципово виступає лише зі своїм персональним Neumann KMS 105, - розповідає Шон Какенбуш, FOH-звукорежисер співачки. - Він прекрасно поєднується з її вокалом. Так, ми тестуємо й інші мікрофони. Перепробували їх багато й різних, і щоразу знову повертаємося до нашого єдиного і найулюбленішого KMS 105. Без нього ми нині ніяк і нікуди ".

Проте, на цій Греммі Шон мав завдання розкрити якомога більше деталей і фактури в звучанні композиції Бренді. Вирішив він цю проблему за рахунок того, що злегка підняв звучання гітари в міксі, а зробити це вдалося за допомогою оригінального динамічного Sennheiser MD 409 з колишніх запасів: "Конкретно цей наш MD 409 ми використовуємо вкрай, .. як би це сказати? Вкрай дбайливо й економно, так би мовити. Але для такої особливої події, само собою, прихопили все, що мали".

Новые дебюты Sennheiser и Neumann на Grammy-2019

Вінтажний Sennheiser MD 409 з гітарним кабінетом Бренді Карлайл на сцені 61-ї щорічної премії Греммі

Sennheiser та Neumann на музичній кухні
На думку Тревіса Скотта, один лише факт наявності мікрофонної системи Sennheiser Digital 6000 вже сам по собі вселяє впевненість у тому, що всі бездротові технології спрацюють передбачувано і саме так, як треба: "На заходах такого рівня у нас завжди один перевірений сетап, оскільки потрібна не лише якість звучання, а й злагоджена робота всієї апаратури, - пояснює Джастін Хоффманн. - Тут, як ви розумієте, не місце для експериментів. Тому сетап, повторюся, завжди один і перевірений: один і той же мікрофон, один і той же поясний передавач, один і той же приймач і так далі. Без варіантів. Плюс, багаторазова перевірка всього, що є, до найдрібніших деталей. І тільки так. З технікою у нашого боса все і завжди має бути в повному порядку ".

"Вся наша робота так чи інакше зводиться до досягнення одного результату, і він в обов'язковому порядку має бути найкращим, - посміхається Том Вуд. - "Сама атмосфера Grammy Awards наскрізь пронизана якимись майже відчутними чарами, і хай так буде завжди, адже це найграндіозніше, найвидовищніше та найфантастичніше музичне шоу в світі".

Про Sennheiser та Neumann
Сьогодні Sennheiser формує майбутнє аудіо, спираючись на свої більш ніж 70-річний досвід і культуру роботи у сфері технологічних інновацій, які глибоко вкоренилися у традиціях компанії та стали надійним фундаментом сімейного бізнесу. З 1945 року Sennheiser спеціалізується на виробництві аудіообладнання, і наразі є одним з провідних світових виробників навушників і мікрофонів та розробником нових технологій бездротової передачі даних, має власні виробничі потужності у Німеччині, Ірландії та США. Sennheiser веде бізнес у більш ніж 50 країнах світу. Спільно з 21 дочірнім підприємством і давніми торговельними партнерами компанія реалізує інноваційну продукцію і передові аудіорішення, котрі оптимально відповідають потребам її замовників. Традиційний інтерес Sennheiser у справі розвитку аудіотехнологій поділяють близько 2800 її співробітників. З 2013 року естафету управління компанією перейняли Деніел Зеннхайзер та д-р Андреас Зеннхайзер, котрі представляють вже третє покоління керівників Sennheiser.

Працюючи у складі Sennheiser Group, Georg Neumann GmbH (раніше відома, як Neumann.Berlin) сьогодні стала провідним світовим виробником студійних мікрофонів. З моменту заснування компанії у 1928 році, її інноваційні технологічні розробки регулярно відзначаються міжнародними преміями та нагородами. З 2010 року Neumann.Berlin також займається проектуванням електроакустичних перетворювачів і впевнено закріпилася у числі лідерів ринку студійних моніторів.

У 2017 році оборот з продажів Sennheiser Group склав 667.7 мільйона євро.

Докладніше - на сайтах www.sennheiser.com и www.neumann.com.