А як ти взагалі потрапив у маунтінбайкінг?
Думаю, все почалося у той самий день, коли батько зняв бічні колеса з мого дитячого велика. Однак, вперше з гірським велосипедом у тому його вигляді, у якому я його знаю зараз, я познайомився років у 13, коли переглянув "Новий світовий непорядок 3: Вогонь швидких коліс" (New World Disorder III: Freewheel Burning). Мій кращий друг, він же - мій старший брат, якось поставив касету у відеоплеєр, і цей фільм буквально з перших кадрів просто підірвав мій мозок. Я навіть не відразу повірив у те, що хтось може витворяти таке на велосипеді! Відтоді я став геть одержимий гірським байком і з великим ентузіазмом заходився освоювати свої перші дійсно ризиковані трюки, зламавши собі по ходу справи декілька кісток.
"Builder" - це твій перший художній фільм, що знятий на знак поваги до тих, хто споруджує та прокладає нові траси, та взагалі до маунтінбайкерів. Що ж надихнуло тебе на створення цього фільму?
Ідея "Будівельника" (Builder) насправді належить моїм продюсерам Джуліану Коффі і Райану Берреклоту. Вони придумали концепцію, а я взявся за режисуру, зйомки і монтаж. Я, як і всі велосипедисти, люблю кататися і до того ж витрачаю дуже багато часу на постановку трюків для власних відео. Проте цього разу захотілося показати, скільки часу й сил витрачається на будівництво трас, що ними ганяють маунтінбайкери. Адже ці хлопці - справжні скульптори з лопатами, бензопилами та велосипедами. Вже потім я зрозумів, що цей наш проект можна буде вважати успішним лише тоді, коли він хоча б когось надихне не тільки поїздити на гірському байці, але й взяти у руки лопату та трохи попрацювати, щоб якось поліпшити трасу або побудувати щось своє.
Ти завжди дуже уважно вибираєш оптимальні ракурси для камер і скрупульозно розраховуєш перспективу під час зйомки. А як зі звуком, з ним ти працюєш з такою ж ретельністю?
Добре відомо, що для глядача будь-який фільм - це на 50% зображення і на 50% звук. Для передачі інформації вони прекрасно підходять і нарізно (адже є німе кіно і радіо, наприклад), втім кінематографічна досконалість досягається виключно поєднанням цих двох форм мистецтва. Звичайно ж, я завжди намагаюся записувати звук на місці, якщо є така можливість. Однак відеозйомка поза приміщеннями має цілу низку обмежень, і не всяке обладнання працює достатньо ефективно на вітрі, під дощем чи у випадку виникнення інших екстремальних погодних неприємностей. Проте, я поводжуся обережно рівно доти, доки моя обережність не заважає передавати реальність місця і дії у кадрі. Я впевнений, що наш глядач відразу ж помітить, коли щось знято не по-справжньому, тому максимальний реалізм у нашій справі надзвичайно, і я б навіть сказав, життєво важливий. Та все одно мене завжди дивує, скільки всього цікавого може додати до відео класний звук, і як професійна робота з аудіо допомагає вивести якість фільму на абсолютно новий рівень.