Вересень 13, 2018

АКРОБАТИЧНІ ТРЮКИ P! NK РАЗОМ З SENNHEISER DIGITAL 6000

Акробатические трюки P!NK вместе с Sennheiser Digital 6000

Світовий концертний тур P!NK на підтримку альбому "Beautiful Trauma" в Австралії і Новій Зеландії (фото: Пол Кейн/Getty Images)

Нинішній світовий тур P!NK на підтримку її альбому "Beautiful Trauma" пройде на 38 найбільших концертних майданчиках у багатьох країнах світу і збере не менше, ніж 700 000 шанувальників творчості співачки.

Перший етап Beautiful Trauma World Tour, як відомо, стартував ще навесні цього року в США, а з червня розпочався наступний його етап, котрий наразі проходить містами Австралії та Нової Зеландії і включає загалом 42 окремих виступи, з яких 18 грандіозних вечірніх шоу P!NK проводить на сцені знаменитої Rod Laver Arena міста Мельбурна.

За попередньою інформацією, Beautiful Trauma, що на нього вже продано квитків на загальну суму понад 100 мільйонів доларів США, ймовірно, стане найкасовішим світовим турне співачки. Та чи варто дивуватися, адже й цього разу у всіх без винятку сценічних постановках шоу, незалежно від ступеня їх феєричності та технічної складності чистоту й точність звучання неперевершеного вокалу P!NK та її музики, як і раніше, забезпечує бездротова мікрофонна система Sennheiser Digital 6000.

Sennheiser і P!NK успішно співпрацюють вже не перший рік. Зокрема Хорст Хартманн, RF-координатор і моніторний звукорежисер музичної групи співачки тісно контактує з інженерами компанії ще з 2013 року. Саме тоді, у розпал підготовки масштабного концертного турне Truth About Love Хорст вперше запропонував P!NK попрацювати зі спеціальними внутрішньоканальними моніторними навушниками і новою мікрофонною системою, котрі в кінцевому підсумку допомогли їй вирішити цілий ряд складних технічних завдань і блискуче виступати за умовах фізично дуже важких і виснажливих шоу.

Акробатические трюки P!NK вместе с Sennheiser Digital 6000

Звукорежисерська команда P!NK (зліва-направо): Хорст Хартманн (моніторний звукорежисер музичної групи), Джон Льюїс (моніторний звукорежисер P!NK) та Дейв Брейсі (FOH-звукорежисер).

"Тоді перед нами постало безліч проблем, оскільки артистці треба було дуже активно рухатися сценою і над нею. За сценарієм відразу декількох композицій P!NK мала літати над глядачами, притому на досить значну відстань. І нам довелося дуже довго підшукувати гарнітуру, що здатна була забезпечувати належну якість сигналу будь-де на сцені чи у залі, в тому числі й перед портальною системою, - згадує тепер Хартманн. - Окрім того, треба було, щоб мікрофон гарнітури за будь-яких умов передавав звук не гірше, ніж мікрофон з ручним передавачем, і зворотний зв'язок пригнічував би теж не гірше, ніж ручний. Тобто, як ви розумієте, було над чим попрацювати".

Відповідний варіант, звичайно ж, знайти вдалося, і впродовж наступних років активної роботи він був значно вдосконалений. Тому у нинішній Beautiful Trauma команда вирушила з цілим арсеналом новітніх технологічних рішень, що крім мікрофонної системи Digital 6000 включає також комплект поліпшених ручних і поясних передавачів, створені спеціально для P!NK комбо-гарнітури з мікрофонами і внутрішньоканальними моніторними навушниками, а також кастомну систему моніторингу, розроблену на основі теж бездротової системи Sennheiser серії 2000.

Для Beautiful Trauma інженери фірмового Центру акустики і механіки Sennheiser підібрали й надали Хорсту Хартманну відразу шість різних модифікацій комбо-гарнітур. Конструкцією моделей практично не відрізняються, проте комплектуються вдосконаленими роз'ємами для мікрофонів і виготовленими спеціально для P!NK внутрішньовушними вкладишами Fischer Amps різної конфігурації. Між іншим, за словами Йохена Фішера, уповноваженого спеціаліста Fischer Amps, у його компанії всі дуже задоволені результатами співпраці з Sennheiser:

"Кожна з цих гарнітур виготовлялася тільки вручну. Вийшла така собі суперексклюзивна міні-серія. Та воно того варте, адже спільний проект, що дав змогу створити настільки досконалі пристрої - сам по собі велике досягнення".

Акробатические трюки P!NK вместе с Sennheiser Digital 6000

Кастомна комбо-гарнітура з мікрофоном і внутрішньоканальними моніторними навушниками, що розроблена персонально для P!NK фахівцями компаній Sennheiser та Fischer Amps.

Що ж стосовно акустичної складової персональних комбо-гарнітур P!NK, то всі вони оснащуються кастомними випромінювачами Sennheiser IE 800 з налаштовуваним частотним відгуком і мікрофонними тримачами, що ними компанія комплектує свої головні гарнітури серії HSP 4. Завдяки ретельно опрацьованій конструкції, будь-яка з цих шести нових комбо-гарнітур дуже надійно тримається на своєму місці (без будь-яких додаткових кріплень) в продовж всього виступу, хоч як би енергійно не рухалася з ними співачка. Окремі елементи конструкції, зокрема сплітери гарнітур виготовлені на 3D-принтері за індивідуальними параметрами. Сплітери - це вимога особисто P!NK. Вони дозволяють за необхідності будь-яку з гарнітур зробити односторонньою, тобто виступати не з двома, а з одним моніторним навушником.

"Такими комбо-гарнітурами з внутрішньоканальними моніторними навушниками та мікрофонами ми почали користуватися ще у 2013 році. Тоді такі пристрої стали справжнім технічним проривом для всієї нашої команди, - розповідає Джон Льюїс, моніторний звукорежисер P!NK. - Та теперішні наші системи, звичайно ж, ще кращі. З ними P!NK працює абсолютно вільно, і ніяка хореографія чи навіть акробатика, котрих у шоу Beautiful Trauma тепер дуже багато, не заважають їй добре чути весь мікс".

Перехід же від аналогової мікрофонної системи Sennheiser серії 2000 на цифрову Digital 6000 Хорст Хартманн вважає рішенням дуже своєчасним і потрібним:

"Digital 6000 я вибрав з тієї простої причини, що вона повністю цифрова, тобто її аудіосигнал ми отримуємо безпосередньо на свої консолі - це по-перше. По-друге, у нас вся сцена буквально заставлена світлодіодними екранами, і лише Digital 6000 допомогла нам нарешті забути про перешкоди від LED, котрі раніше забирали багато часу та ресурсів. Ну, і по-третє, система у нас нова, та ми як і раніше працюємо з капсюлями MD 9235, що теж є ще однією перевагою цієї моделі. А загалом, Digital 6000 дуже проста й невибаглива в експлуатації, звук видає чудовий і працює завжди надійно. Щоправда, ми не відразу розібралися з поясними передавачами і спочатку через костюми трохи неправильно їх кріпили. Але тепер у нас є Digital 6000 з чотирма антенами, яка під час всього шоу ловить гарантовано якісний сигнал, де б не перебувала сама P!NK: і на основній сцені, і на додатковій, і в залі, і у польоті над глядачами - скрізь і у будь-якому концертному залі ця система забезпечує впевнений прийом".

Акробатические трюки P!NK вместе с Sennheiser Digital 6000

P! NK працює з бездротовою мікрофонної системою Sennheiser Digital 6000 (фото: Куінн Руні/Getty Images).

"На концертах Адель мені довелося попрацювати з мікрофонною системою Sennheiser Digital 9000, отже від 6000-ї я, звичайно ж, чекав якогось поліпшення, - підтримує своїх колег Дейв Брейсі, FOH-звукорежисер P!NK. - Але зараз можу з упевненістю сказати, що в плані якості звуку обидві ці системи абсолютно тотожні. 6000-а звучить не гірше, ніж флагманська 9000-а, і будь-який з живих концертів P!NK - найкращий тому доказ. Дивіться, більшу частину шоу співачка проводить, перебуваючи перед портальною системою, і часто відходить дуже далеко від сцени, але її голос все одно звучить ідеально. Не так давно нам треба було кожного разу вершити ціле технічне диво, щоб такого досягти, а з Digital 6000 це тепер звичайні робочі моменти, що не потребують від нас ніяких надзусиль. Я весь час повторюю, що варто лише дати хорошому вокалісту хороший мікрофон - і все запрацює. А ми, як бачите, маємо і чудового вокаліста, і класну мікрофонну систему".

Варто також відзначити, що незважаючи на всю технологічність Beautiful Trauma World Tour звичайним, тобто, дротовим мікрофонам роботи на концертах теж вистачає. Приміром, для ударної установки звукорежисери P!NK створили мікрофонний комплект з інструментальних Sennheiser e 901, e 902, e 904 і e 905 серії evolution. Беквокалісти виступають з додатковими ручними SKM 6000 і з дротовими evolution e 935, а загальну аудіоатмосферу шоу передають MKH 8050 з суперкардіодною діаграмою спрямованості, а також конденсаторні "гармати" MKH 8060 та MKH 8070.

"Компанія Sennheiser намагається вибудовувати і розвивати довгострокові відносини зі своїми партнерами. Для нас має велике значення будь-яка можливість попрацювати з досвідченими звукорежисерами, і тим більше - їхня особиста участь і допомога у розробці індивідуальних рішень для виконавців світового рівня, до сузір'я яких, безумовно, належить і P!NK. У тісній співпраці з Хорстом Хартманном ми розробили багато інноваційних рішень, що в підсумку дали нам змогу втілити в життя ідею, котра донедавна вважалася суто фантастичною. Хорст знає, що в Sennheiser вміють і люблять розширювати межі можливого, так що, ми з великим нетерпінням чекаємо від нього нових завдань і пропозицій", - зазначив П'єр Моран, спеціаліст компанії Sennheiser по роботі з артистами.

А після завершення виступів у Австралії та Новій Зеландії P!NK знову повертається до Сполучених Штатів, де з наступного року починається черговий етап її Beautiful Trauma World Tour.