Травень 27, 2019
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

ТРІУМФАЛЬНЕ СВІТОВЕ ТУРНЕ THE PINK FLOYD EXHIBITION: THEIR MORTAL REMAINS ПРОДОВЖУЄТЬСЯ

ТРИУМФАЛЬНОЕ МИРОВОЕ ТУРНЕ THE PINK FLOYD EXHIBITION: THEIR MORTAL REMAINS ПРОДОЛЖАЕТСЯ

Четвертою країною, жителі та гості якої тепер мають можливість відвідати цю унікальну інтерактивну виставку, стала Іспанія.

Ще в 20-х числах квітня організатори офіційно підтвердили, що наступний етап світового турне знаменитої The Pink Floyd Exhibition: Their Mortal Remains ("Пінк Флойд": їх земний спадок") пройде в Іспанії.

Унікальна виставка, більш ніж успішний дебют котрої відбувся два роки тому в лондонському Victoria and Albert Museum, де її відвідали понад 400000 чоловік, і яку численні критики визнають наймасштабнішою та найзмістовнішою ретроспективою творчої діяльності Pink Floyd, музичної спадщини групи і її визначної ролі у становленні й розвитку сучасного мистецтва та культури, наразі відкрилася в столиці країни, Мадриді.

10 травня 2019 року The Pink Floyd Exhibition: Their Mortal Remains розпочала роботу у всесвітньо відомому виставковому центрі Feria de Madrid (IFEMA), де трохи раніше з не меншим успіхом пройшли такі знакові заходи, як європейський етап туру "Harry Potter: The Exhibition", а також показ робіт одіозного й загадкового британського художника Бенксі ("Banksy: Genius or Vandal?").

На думку фахівців, зал Espacio 5.1 виставкового комплексу IFEMA, безумовно, є ідеальним місцем для повноцінного імерсивного знайомства зі світом виставки Pink Floyd, його високотехнологічною та надзвичайно захоплюючою аудіовізуальною атмосферою, сюрреалістичними пейзажами, оригінальними і єдиними в своєму роді експонатами. І все це разом зливається в безперервну низку справжніх культурних одкровень, що супроводжують відвідувача від самого початку експозиції і до її завершення.

Квитки на виставку "Пінк Флойд": їх земний спадок" в Мадриді замовити й придбати можна на сайтах StubHub і www.pinkfloydexhibition.es. Інформаційним супроводом заходу займаються компанії Concert Productions International і DG Entertainment у співпраці з Sold Out, іспанським івент-промоутером.

The Pink Floyd Exhibition: Their Mortal Remains, нагадаємо, задумана і проводиться за активного сприяння учасників групи і прославленого британського художника й режисера Обрі Po Пауелла, котрий прийняв на себе обов'язки куратора заходу. Розробкою дизайну виставки займалися фахівці студії Stufish, при цьому з самого етапу її планування головним консультантом організаторів був і залишається Нік Мейсон, беззмінний ударник Pink Floyd.

Наразі експозиція включає понад 350 оригінальних виставкових експонатів і в цілому являє собою незабутню аудіовізуальну подорож в півстолітню історію групи і дає змогу в буквальному сенсі зануритися в наповнене яскравими подіями та емоціями життя легендарного музичного колективу.

Кожен з періодів творчості Pink Floyd представлений предметами й артефактами, більшість з яких раніше ніколи не демонструвалися публічно. До того, як стати експонатами, значна частина цих раритетів довгий час зберігалися на складах концертних залів і кіностудій, в особистих колекціях музикантів. Це й рідкісні постери, і рукописи текстів пісень, і сценічний реквізит, і музичні інструменти учасників групи.

Свого відвідувача виставка захоплює з першої же миті. Ледь увійшовши до зали, ви ніби миттєво переноситесь в далекий 1967 рік. Складна та вкрай специфічна картина масляних і світлових проекцій, вміло відтворена стараннями визнаного майстра оптичних ефектів Пітера Wynne Вілсона, відразу ж занурює вас до більш ніж своєрідної атмосфери лондонських андеграундних майданчиків 1960-х, звідки, власне, й почався такий же яскравий і насичений подіями творчий шлях Pink Floyd. І поступово виставка відкриває його весь. Етап за етапом, через музику групи, дизайнерські знахідки, оригінальні аудіорішення, моменти живих концертів та, звичайно ж, через такі видатні альбоми, як The Dark Side Of The Moon, Wish You Were Here, Animals, The Wall та The Division Bell.

Історія, мистецтво й технології зливаються воєдино. Тут, наприклад, можна переглянути малюнки Сіда Барретта, котрий, як відомо, перш ніж серйозно зайнятися музичною кар'єрою, встиг повчитися мистецтву в Лондоні й у Кембриджі. А потім подивитися на той самий Azimuth Co-Ordinator, ексклюзивний девайс, за допомогою якого Річард Райт "панорамував" живий звук групи. Між іншим, це хитромудрий пристрій відігравав дуже важливу роль саме в живих постановках Pink Floyd періоду кінця 1960-х, і з великим успіхом застосовувався на таких знаменитих сценах, як Royal Festival Hall і Royal Albert Hall, а також під час записів композиції "Time" для альбому The Dark Side of the Moon.

Експозиція, присвячена періоду 1970-х років, наочно демонструє, що в ході роботи над такими музичними шедеврами, як Meddle, The Dark Side of the Moon і Wish You Were Here група дуже активно застосовувала всі технологічні рішення й ресурси, які лише мала у своєму арсеналі Abbey Road Studio. На стенді виставлене ціле зібрання музичних інструментів, що з ними артисти записувалися і виступали у ті роки: ударна установка Ніка Мейсона "Hokusai Wave" 1975 року в зборі, декілька не менш знаменитих гітар Девіда Гілмора, зокрема його Fender Custom Telecaster (той самий, що звучить в альбомі "Animals") та інші. Тут же представлені й оригінальні саундтреки, які Pink Floyd записали для арт-хаусних фільмів 70-х (зокрема для "More", "La Vallee" і "Zabriskie Point") та кількох інших музичних проектів, в яких група брала участь паралельно з роботою над студійними альбомами.

Ці та безліч інших експонатів показують відвідувачам справжнє, живе життя Pink Floyd разом з тим масштабним соціальним, культурним і політичним фоном епохи, в якій група жила, творила і розвивалася, і в якій розвивалася їх музика. Наприклад, на одному зі стендів виставлені альтернативні зображення будівлі старої вугільної електростанції Баттерсі, створеної архітектором Джайлсом Гилбертом Скоттом і увічненої в 1977 році Роджером Уотерсом на обкладинці альбому Animals.

Одним з центральних елементів всієї Pink Floyd Exhibition стала, звичайно ж, добре знайома усім без винятку фанам Pink Floyd (і не тільки їм) ілюстрація, яку в 1973 році засновники дизайн-студії Hipgnosis Сторм Торгерсон і Обрі Po Пауелла, нинішній куратор виставки, спільно створили для обкладинки нового тоді, восьмого альбому "Темний бік Місяця". Ця незабутня творча робота Hipgnosis супроводжує відвідувача протягом всієї подорожі, поряд з іншими не менш знаковими шедеврами художників і дизайнерів, з якими багато років співпрацювала група. Тут можна подивитися роботи Джеральда Скарфа (у тому числі його найперші малюнки для анімаційних кліпів Pink Floyd 1974 року) і покійного нині Марка Фішера, автора феєричних спецефектів, що приводили в захоплення фанів на живих концертах.

Професійний карикатурист та ілюстратор, Скарф займався оформленням The Wall, що його Роджер Уотерс задумав у 1979 році. І якщо цей концептуальний і пронизаний складними психологічними темами музичний альбом - творіння Pink Floyd, до того ж одне з найбільш комерційно успішних, то графічна його частина з усім набором гротескних персонажів, включаючи незабутнього шкільного вчителя з тростиною, якого потім озвучував сам Уотерс - це в буквальному сенсі справа рук Джеральда Скарф.

Трохи пізніше, переосмисливши декілька ідей художника, Марк Фішер зобразив цих більш, ніж колоритних героїв у вигляді величезних надувних фігур на сценічному шоу "Wall". До наших днів у первісному своєму вигляді вони, на жаль, не збереглися, та зусиллями фахівців компанії Stufish деякі з них були успішно відтворені спеціально для Pink Floyd Exhibition. Такими експонатами стали та сама тростину директора кембріджської школи (з якою, кажуть, були добре знайомі і Роджер Уотерс, і Сід Барретт і їх майбутній партнер по роботі Сторм Торгерсон), а також спеціальна книга, в якій з точними датами і найдокладнішими описами причин вівся облік покарань учнів.

Як відомо, популяризації цих та інших створених Pink Floyd образів, як і подальшому зростанню творчих амбіцій групи, багато в чому посприяли грандіозні світові тури на підтримку альбомів A Momentary Lapse Of Reason і The Division Bell, що тривали в 1980-х і 1990-х роках. Цей знаменний період в житті колективу на виставці відкривають відновлений у найдрібніших деталях костюм з лампочок, що в ньому був одягнений чоловік, зображений на обкладинці альбому Delicate Sound Of Thunder 1988 року (його, до речі, фотографували якраз на околицях Мадрида в 1989-му), а також гігантські "балакучі голови", придумані Стормом Торгерсон для обкладинки платівки The Division Bell, що вийшла у березні 1994 року.

Ну і, само собою, найголовнішим експонатом The Pink Floyd Exhibition: Their Mortal Remains є музика та "живі" голоси колишніх і теперішніх учасників групи: Сіда Барретта, Роджера Уотерса, Річарда Райта, Ніка Мейсона і Девіда Гілмора. Вони розповідають, згадують, описують і коментують свою творчість, свої музичні експерименти й знахідки, а завдяки персональному аудіогіду від Sennheiser відвідувач фактично особисто знайомитися з кожним з артистів.

Й не лише оглядаючи, але безперервно слухаючи експозицію, відвідувач поступово наближається до кульмінації цього позачасового знайомства - до унікального аудіовізуального простору, де за допомогою фірмової системи відтворення повноформатного імерсивного звуку AMBEO 3D Audio від Sennheiser вибудувана акустична атмосфера реальних виступів групи, де наживо грають і співають справжні Pink Floyd. Тут зокрема AMBEO 3D занурює свого слухача до аудіоатмосфери живої композиції Comfortably Numb, яку Девід Гілмор, Роджер Уотерс, Річард Райт та Нік Мейсон в останній раз вчотирьох виконали на фестивалі Live 8, і яка тепер є справжньою перлиною виставки.