Система автоматичної корекції студійних моніторів Neumann MA 1 відповідно до умов приміщення відтепер доступна і для багатоканальних систем
Нова версія програмного забезпечення v2.0 для Neumann MA 1 з додатковим розширенням для багатоканальних систем
Німецька компанія Neumann.Berlin представила нову версію програмного забезпечення для MA 1 Automatic Monitor Alignment - фірмової системи автоматичної корекції та вирівнювання моніторів відповідно до акустичних умов конкретного приміщення. MA 1 v2.0 окрім певних програмних удосконалень містить також Multichannel Extension, окреме розширення-опцію для налаштування багатоканальних систем. І це фактично перше таке розширення, що дає змогу застосовувати MA 1 для надточного вирівнювання акустичних сетапів для прослуховування складного об'ємного чи імерсивного звуку.
Сьогодні імерсивне аудіо значно ширше використовується у кіно, іграх та в інших проєктах. Втім, як відомо, спеціальних середовищ, тобто приміщень, що обладнані якісною і, найголовніше, правильно налаштованою апаратурою для прослуховування імерсивного звучання, ще дуже мало. Причина, як і раніше, одна: обладнати багатоканальну акустичну систему можна не скрізь. І навіть там, де це взагалі можливо, динаміки здебільшого встановлюються в акустично складних чи вкрай несприятливих точках, бо через архітектурні особливості приміщення чи не щоразу доводиться значно відхилятися від оптимальної (чи рекомендованої) схеми їх розташування.
Тож сучасний інструмент ефективної й точної корекції якості звучання відповідно до акустичних умов приміщення для багатоканальних моніторних сетапів донедавна був чи не більш актуальним, аніж для звичайних стереосистем. Відтепер такий інструмент є. Це Neumann MA 1 v2.0 з додатковим розширенням для багатоканальних систем, що дає змогу швидко і без надмірних зусиль налаштовувати оптимально точний звук у реальних робочих умовах. Зокрема і насамперед у контрольних кімнатах, що обладнані спеціально для роботи з багатоканальними форматами звучання.
MA 1 лінеаризує частотну характеристику, оптимізуючи локалізацію всієї системи. Для багатоканального сетапу це вкрай важливо, оскільки, по-перше, дає змогу уникнути зміни характеру звуку джерел під час панорамування, а по-друге, запобігти неправильній інтерпретації змін тональності, як інформації про спрямованість звучання. Наш мозок локалізує джерела звуку, керуючись положенням голови. А отже чим точніше і послідовніше надходить звук з усіх напрямків і чим точніше й ефективніше звучить система багатоканального моніторингу, тим зрештою повнішими та дійсно захоплюючими будуть враження від прослуховування імерсивного звучання.