Квітень 18, 2019
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

МОНІТОРИ NEUMANN В СТУДІЇ ПОПУЛЯРНОГО ПІДКАСТ-СЕРВІСУ STITCHER

Мониторы Neumann в студии популярного подкаст-сервиса Stitcher

Про особливості застосування моніторів ближнього поля KH 120 та KH 310 у нью-йоркській студії всесвітньо відомого підкаст-агрегатора.
Сьогодні підкастинг вже став одним з найпопулярніших онлайн-форматів передачі контенту, при тому, що аудиторія підкаст-сервісів в усьому світі з року в рік демонструє стабільне зростання (за останніми даними, в одних лише Сполучених Штатах підкасти регулярно слухають понад 73 мільйонів інтернет-користувачів), і одночасно ростуть також запити й вимоги слухачів.

Підкастери ж, як аматори, так і професіонали, слід віддати їм належне, не шкодуючи ні сил, ні коштів, активно працюють над підвищенням якості свого контенту, застосовуючи для цього зокрема й більш сучасніші та досконаліші обладнання і програмні рішення.

Наприклад, популярний сервіс Stitcher, що його сьогодні по праву визнано світовим лідером в області створення, поширення та реклами підкастів, основними робочими моніторами для свого нового нью-йоркського студійного центру (спроектованого, між іншим, не менш знаменитою в сфері архітектурної акустики компанією WSDG) вибрав моделі Neumann серії KH.

Мониторы Neumann в студии популярного подкаст-сервиса Stitcher

Фото Джона Мюггенборга (www.johnmuggenborg.com)

Наразі в одній з робочих студій Stitcher і в апаратній встановлені активні двохсмугові студійні монітори Neumann KH 120, а в іншій - пара трьохсмугових активних Neumann KH 310. Специфікації систем були визначені за рекомендацією Роміни Ларрегіна, директора напрямку продакшина і партнера компанії WSDG.

Маємо, що послухати!
За словами Джона Делора, старшого менеджера з виробництва Stitcher, студії для запису підкастів багато в чому схожі на звичайні студії звукозапису, оскільки сучасний підкастинг також передбачає максимально точне захоплення і якісне відтворення людського голосу.

"Втім є й деякі суттєві відмінності, головна з яких полягає в тому, що в ході нашої роботи пишемо ми тільки голоси, - уточнює Джон. - "Отже, і арсенал інструментів для утримання уваги слухача у нас досить обмежений, і нам доводиться серйозно боротися буквально за кожен нюанс звучання голосу".

Мониторы Neumann в студии популярного подкаст-сервиса Stitcher

Фото Джона Мюггенборга (www.johnmuggenborg.com)

Підкасти, що містять стеки з 2-3 монофонічних аудіотреків з записами голосів, сьогодні вважаються простими. Складні ж підкасти - це ті, які складаються з 20-30 треків й окрім основного аудіоконтенту, записаного в студії, включають також додаткові звукові конструкції, складні об'ємні звуки, аудіозаписи, зроблені "в полі", фрагменти інтерв'ю, архівне аудіо та інші компоненти. Саме тому, пояснює Делор, системи моніторингу в сучасних студіях для запису підкастів крім стандартних трекінгу і редагування аудіоматеріалу повинні також в достатній мірі ефективно справлятися і з набагато складнішими завданнями, що виникають на етапі зведення записів:

"У деяких ситуаціях для якісної передачі всього масиву аудіоінформації, тобто всіх тих звукових конструкцій, що формуються навколо голосу, потрібні якомога чіткіший запис та максимально широкий діапазон частот".

Neumann KH 120 - супермен у своєму класі
Для студійної команди звукорежисерів Stitcher "звичайні" записи інтерв'ю чи виступів провідних стали стандартним, та давно не єдиним етапом роботи. За ним, як правило, слідує етап збору додаткового контенту: кліпів, музики, різних звукових конструкцій тощо. А далі починається процес зведення записів, коли звукорежисери всією командою занурюються у безкрайні глибини найтонших налаштувань еквалайзерів, стиснень, зменшення шумів у пошуках необхідного балансу в звучанні всіх треків.

Мониторы Neumann в студии популярного подкаст-сервиса Stitcher

Фото Джона Мюггенборга (www.johnmuggenborg.com)

Що ж стосується нових моніторів Neumann, то, як каже Джон Делор, свою частину роботи вони поки виконують на відмінно: "KH 120-е ми отримали дуже вчасно і тепер на етапах трекінгу й зведення картина з низькими частотами у нас повна і абсолютно зрозуміла. Ми чуємо лише те, що є чітким відтворенням нашого сигнального ланцюга, без додаткового забарвлення та надкомпенсації. І це вкрай важливо, оскільки потім ці записи й мікси транслюватимуться у найрізноманітніших варіаціях, а значить, їх однаково добре мають відтворювати і колонки автомобільних стереосистем, і навушники, і вбудовані динаміки ноутбуків".

А потенціал KH 120-х в одній зі студій вирішено було розширити за рахунок пари трьохсмугових активних моніторів Neumann KH 310: "У цій студії ми плануємо записувати музичні групи, тому належна підмога 120-м у вигляді двох KH 310-х зайвою точно не буде, - зазначає Джон. - Плюс до цього, у 310-х "пляма" значно ширша й ідеально підходить для записів складних підкастів, коли працює відразу ціла команда з 4-5 звукорежисерів, котрі одночасно сидять в одній студії і їм треба добре чути один і той же мікс".

"Рішення оснастити студії системами моніторингу Neumann прийняте після активних консультацій з нашим замовником, - прокоментувала слова Джона Делора директор напрямку продакшина компанії WSDG Роміна Ларрегіна. - За розмірами й частотним діапазоном вибрані моделі ідеально підходять для тих приміщень, з якими працювали наші фахівці. Після установки ми провели калібрування частотних параметрів систем відповідно до умов кожної апаратної і налаштували моніторне середовище на максимально точне відтворення звуку".

Незважаючи на те, що готові підкасти на пристрої слухачів потрапляють переважно в стисненому форматі MP3 і прослуховуються за допомогою різних мобільних додатків, в тому числі фірмового Stitcher, а також Apple Podcasts, Spotify та Pandora, команда звукорежисерів Stitcher уважно стежить за тим, щоб якість звучання кожного нового підкасту була максимально високою на всіх етапах його виробництва. І як сказав Джон Делор на завершення цього інтерв'ю,

"Головне завдання звукорежисерів Stitcher - це забезпечення оптимального звучання будь-якого, навіть найпростішого шоу, і в цій справі чіткий, точний і узгоджений моніторинг в студіях має першорядне значення".

Про Neumann
Georg Neumann GmbH (відома також, як Neumann.Berlin) є провідним світовим виробником студійних мікрофонів, зокрема таких легендарних моделей як U 47, M 49, U 67 і U 87. З моменту заснування компанії у далекому 1928 році, її інноваційні технологічні розробки регулярно відзначаються міжнародними преміями та нагородами. З 2010 року Neumann.Berlin також займається проектуванням електроакустичних перетворювачі та впевнено закріпилася в числі лідерів ринку студійних моніторів для теле- і радіомовлення, звукозапису та музичних проектів. Наразі мікрофони Neumann виробляються на заводі компанії в Німеччині, монітори - в Ірландії. З 1991 року Georg Neumann GmbH входить до складу Sennheiser Group, тому функції представництв Neumann у світі делеговані дочірнім підприємствам та давнім торговим партнерам компанії Sennheiser. Детальніше - на сайті www.neumann.com.