Серпень 2, 2019
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

ПЕРШОКЛАСНИЙ ЗВУК, ЯК СКЛАДОВА УСПІХУ В СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ

Якість аудіо - новий рівень цифрового вдосконалення компанії

Знайти підхід, привернути увагу, зацікавити - є контакт! Продуктивність ділового спілкування, як відомо, багато в чому залежить від уміння у буквальному сенсі достукатися до конкретної людини. Адже в бізнесі, як і в житті, однаково важливо не тільки вміти слухати, а й бути почутим. Тому ефективна комунікація є однією з головних складових професійної та результативної командної роботи, а також ключем до розуміння запитів клієнтів і партнерів компанії а отже - основою взаємовигідного співробітництва. 

Та навіть сьогодні, коли завдяки новітнім цифровим технологіям світ бізнесу стрімко прискорюється, обмін інформацією проводиться дійсно зі швидкістю світла, безперервно скорочується час на підготовку і прийняття рішень, а методи роботи стають ще гнучкішими й точнішими, зв'язок нерідко залишається найслабшою ланкою, від котрої, тим не менш, як і раніше залежить успіх всієї справи. Наприклад, багато вітчизняних бізнесменів і співробітників їхніх компаній вже навіть звикли до того, що сучасні системи конференц-зв'язку, незважаючи на всі їх технологічні "навороти" й чималу вартість в більшості своїй досить часто забезпечують звук доволі посередньої або дуже низької якості. Але ж так не має бути, більш того, у наш час це категорично неприйнятно. "Кожна сучасна компанія прагне вдосконалюватися, удосконалювати методи ведення бізнесу, розробляти й впроваджувати нові рішення, і на цьому фоні якісний звук конференц-зв'язку сприймається не інакше, як спосіб довести продуктивність віддаленої розмови до рівня особистої ділової зустрічі тет-а-тет, - упевнений Кай Тоссінг, експерт напрямку рішень для бізнесу компанії Sennheiser. - У світі сучасного бізнесу високоякісне аудіо давно стало справжнім робочим інструментом, притому одним з найбільш дієвих".

Значимість високоякісного звуку в забезпеченні продуктивної ділової комунікації в умовах сучасногобізнес-середовища підтверджена багатьма спеціальними науковими дослідженнями

З нинішніми темпами діджіталізаціі так звані гнучкі і прискорені методи ведення бізнесу, в тому числі мобільна та віддалена робота, вже стали загальноприйнятою нормою. За даними Інституту Геллапа, близько 43% найманих працівників в США як мінімум на одній посаді свої професійні обов'язки виконували віддалено, тобто, значну частину свого робочого часу працювали окремо від своїх колег: дома, в регіональній філії компанії або закордоном [1].

Як ми знаємо, щоденна робота поза офісом була й залишається звичайним явищем в багатьох галузях економіки, наприклад, в будівництві, рітейлі, логістиці. Але, крім того, при нинішньому рівні розвитку мобільних технологій підприємства якраз за рахунок збільшення числа віддалених співробітників не тільки скорочують адміністративні та інші витрати, але також використовують такі рішення як конкурентну перевагу при відборі персоналу. Як наслідок, характер робочої сили теж різко змінюється: сьогодні в середньому кожен десятий співробітник компанії працює з дому три й більше днів на тиждень [2].

Сучасні технології та засоби комунікації - запорука успіху в реалізації всіх переваг гнучких і прискорених методів ведення бізнесу

"Сучасний бізнес постійно розширює, збільшує і зміцнює зв'язки й на регіональному, і на глобальному рівнях, віддалена зайнятість і робота в мобільному режимі стали невід'ємними елементами нової реальності, а ділові зустрічі й командні наради давно перетворилися на якийсь, часом досить складний гібрид, - вважає Кай Тоссінг. - Нерідко це має вигляд активної розмови, у якій одночасно участь беруть і безпосередні співрозмовники, що перебувають в одному приміщенні, і їх колеги чи партнери, котрі спілкуються з ними віддалено, через інтернет і телефоном. Але, знову ж таки, якщо влаштувати таку конференцію вже не складно, то навіть сьогодні досить важко підібрати таку систему конференц-зв'язку, що гарантовано забезпечувала б якість передачі мовлення, захист інформації та в цілому продуктивність спілкування, як під час живої розмови віч-на-віч".

Дослідження показують, що середньостатистичний спеціаліст на конференц-дзвінки витрачає не менш ніж 42 хвилин робочого часу щодня [3], при цьому значна частина з цих 42 хвилин марнується на різні "неробочі" дії. Приміром, кожен з учасників звичайнісінької конференції в середньому витрачає близько 15 хвилин свого часу на вирішення різноманітних чисто технічних проблем, зокрема, просто на підключення та налаштування обладнання, а потім ще й змушений чекати, поки все правильно підключать та налаштують його співрозмовники [4].

Зі збільшенням залежності бізнесу від онлайн-рішень для організації робочих процесів втрачені години й хвилини неминуче обертаються падінням продуктивності роботи персоналу, що в свою чергу рано чи пізно призводить до зниження ефективності бізнесу і негативно впливає на ділову репутацію компанії. Адже про який професіоналізм та рівень роботи може бути мова, коли спіціалісту не вдається нормально поговорити з клієнтом чи колегою?

За рівнем продуктивності цифровий контакт не має поступатися безпосередньому спілкуванню
"Однією з найпомітніших та найзначущіших змін в сучасному бізнес-середовищі є масовий перехід від безпосереднього спілкування віч-на-віч до цифрових каналів комунікації і, відповідно, активний розвиток цих каналів у напрямку підвищення їх якості та ефективності, - пояснює Кай Тоссінг. - Як показує практика, такий перехід вимагає особливої уваги і має бути керованим. Але коли він організований грамотно, то дуже скоро демонструє позитивні результати. Тому наразі у багатьох компаніях значна кількість ділових переговорів та нарад проводиться в цифрових форматах".

Згідно з даними авторитетної дослідницької організації Millward Brown, 48% компаній з більш ніж 20 співробітниками в штаті, онлайн-конференції проводять "часто", а учасники конференцій здебільшого користуються не настільними телефонами, а програмними клієнтами, зокрема додатком "Skype для бізнесу" [5]. За результаами того ж дослідженні фахівці Millward Brown також встановили, що на етапі вибору підходящого рішення для конференц-зв'язку для більшості користувачів визначальним фактором є рівень якості аудіо. Як наголошується в звіті, 45% менеджерів фірм вважають, що в ході віддаленої віртуальної зустрічі якість звуку має бути не гіршою, ніж, якби та ж розмова відбувалася під час особистої зустрічі"[6].

Сучасна стельова мікрофонна система - максимально просте, надійне і зручне рішення для ділових зустрічей та нарад з підключенням віддалених учасників

"Однак сьогодні вже недостатньо лише того, що до конференції можна легко й просто підключитися віддалено. Існує очевидна необхідність забезпечити як цілісність всього обсягу інформації, що передається, так і фактично ефект особистої присутності кожного з учасників, незалежно від того, який канал він в даний конкретний момент використовує для спілкування, - підкреслює Кай Тоссінг. - Це логічно, адже не можна ж, щоб впродовж конференції віддалені учасники почувалися ніби "людьми другого сорту", не маючи можливості нормально розчути всі репліки, приміром, присутніх в приміщенні співробітників, або постійно випадаючи з розмови через поганий звук. Саме тому якість аудіо все частіше називають основою продуктивності будь-яких ділових переговорів, що проводяться в віртуальному форматі. В асортименті компанії Sennheiser є декілька серій спеціалізованих рішень для конференц-зв'язку, що відтворюють звук з максимально можливою якістю і дають змогу своїм користувачам спілкуватися з клієнтами та колегами цілком природно й без зайвої напруги, сприяючи тим самим зміцненню ділових стосунків і підвищенню їх ефективності".

Стельова мікрофонна конференц-система - простий і надійний засіб ділової комунікації
"Якісний звук - це необхідна передумова результативності ділової розмови і, загалом, один з найважливіших факторів, що визначають успіх співпраці, - зазначає Кай Тоссінг. - А одним з найбільш універсальних, простих і зручних рішень є, як з'ясувалося, компактна стельова мікрофонна конференц-система. Вистачає однієї такої в кімнаті переговорів, щоб всі учасники зустрічі один одного добре чули і добре розуміли".

Наприклад, новітня TeamConnect Ceiling 2 з автоматичним налаштуванням променя (друга генерація унікальної стельової системи серії TeamConnect від Sennheiser) забезпечує ідеальне звучання будь-якої онлайн-, телефонної чи відео-конференції. Система дуже проста в експлуатації і може бути встановлена практично в будь-якому підходящому приміщенні, вона легко інтегрується в будь-яку аудіоінфраструктуру і без проблем працює з найрізноманітнішим аудіообладнанням, як з цифровим, так і з аналоговим. Її можна вбудовувати до мереж Dante і PoE, вона легко налаштовується і управляється з мобільного додатка Sennheiser Control Cockpit, а через API нею можна керувати з інших систем.

Один універсальний стельовий мікрофон для всіх учасників конференції - TeamConnect Ceiling 2 з кожним працює персонально і однаково якісно, незалежно від того, чи перебуває людина в тому ж самому приміщенні, рухається кімнатою або ж підключилася до розмови віддалено

TeamConnect Ceiling 2 оптимально пристосовано до використання у середніх і великих конференц-залах. Система монтується в стелю, після установки стає практично непомітною і займає лише необхідний мінімум місця, допомагаючи тим самим використовувати простір приміщення більш ефективно. Всі кабелі повністю приховані, мікрофони і супутнє обладнання не захаращують столи і не заважають працювати.

Виняткова особливість TeamConnect Ceiling 2 полягає в тому, що на відміну від інших схожих за функціоналом систем, їй не потрібне попередня фокусування на певні зони приміщення. У TeamConnect Ceiling 2 промені мікрофонів автоматично орієнтуються в сторону промовців, забезпечуючи оптимальний рівень виразності та чіткості мовлення і даючи людям змогу спілкуватися абсолютно природно і без зайвої напруги, незалежно від того, чи перебуває людина в тому ж самому приміщенні, рухається кімнатою або ж підключилася до розмови віддалено. Після установки в конференц-залі або в кімнаті переговорів система не потребує ніякого ручного налаштування і завжди готова до роботи.

Мікрофонна матриця TeamConnect Ceiling 2 складається з 28 окремих всеспрямованих мікрофонних капсюлів, що здатні передавати усне мовлення з найвищою якістю. Впродовж усієї розмови система надійно фільтрує будь-який сторонній шум, зокрема й коли до неї підключаються один чи декілька віддалених учасників, що не тільки розширює можливості будь-якої конференції, але й значною мірою підвищує її змістовність та продуктивність.

"Завдяки якості звуку, що її забезпечує TeamConnect Ceiling 2, а також надійності й функціональності цієї стельової мікрофонної системи, будь-який з доступних компанії каналів віддаленої комунікації перестає нарешті бути вимушеним компромісом і перетворюється на звичайний робочий інструмент, - робить висновок Кай Тоссінг. - Якісний звук скорочує відстані, допомагає знайти підхід, привернути увагу, зацікавити. А коли звук якісний, то й налагодити контакт з людиною набагато простіше".

Посилання:
[1] Gallup 2017 State of the American Workplace
[2] Commercial Integrator’s 2018 Deep Dive Study on Meeting Room Audio
[3] Webtorials 2017, Workplace Productivity and Communications Technology Report
[4] LoopUp and Sapio Research 2017 Enterprise Conferencing Study
[5] MillwardBrown 2016: Importance Test of Meeting Solutions
[6] MillwardBrown 2016: Importance Test of Meeting Solutions