Вересень 24, 2021
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

EPOS СТАЛА ПАРТНЕРОМ NICE CXONE В РАМКАХ ПРОГРАМИ DEVONE З РОЗРОБКИ НОВИХ АУДІОРІШЕНЬ ПРЕМІУМКЛАСУ ДЛЯ СУЧАСНИХ КОНТАКТ-ЦЕНТРІВ

EPOS стала партнером NICE CXone в рамках програми DEVone з розробки нових аудіорішень преміумкласу для сучасних контакт-центрів

Копенгаген, Данія. Компанія EPOS, лідер в області розробки та виробництва високоякісних аудіорішень, офіційно оголосила про встановлення партнерських відносин з компанією NICE CXone, одним з провідних розробників апаратних і програмних рішень на основі технологій штучного інтелекту для сучасних контакт-центрів. У найближчій перспективі обидві компанії планують активізувати спільну роботу насамперед у рамках програми з подальшого розвитку і вдосконалення екосистеми NICE DEVone, хмарної cloud-native платформи №1 у світі.

Всі можливості NICE CXone - у кожній EPOS
Як зазначається у заяві компанії, нове партнерство відкриває весь спектр можливостей щодо ефективної інтеграції гарнітур EPOS з cloud-native платформою NICE CXone, що наразі є найповнішим і найпродуктивнішим хмарним рішенням для контакт-центрів у світі, а також зі спеціалізованим агентським інтерфейсом MAX для хмарних контакт-центрів.

Завдяки цьому вже сьогодні співробітники, IT-персонал та керівництво контакт-центрів мають можливість повною мірою застосовувати у роботі всі унікальні переваги першокласних аудіорішень EPOS, котрі спроєктовані спеціально саме для сучасних контакт-центрів.

Налаштовуване робоче середовище EPOS, оптимізоване для застосування у якості компонента платформи NICE CXone, в поєднанні з фірмовою технологією EPOS Connect надають фахівцям весь набір функцій з управління дзвінками безпосередньо з робочої гарнітури та підключення системи індикації статусу EPOS USB Busylight, а керівництву та IT-персоналу - повний доступ до додатка EPOS Manager для віддаленого моніторингу усіх підключених до мережі контакт-центру пристроїв. Функція управління дзвінками гарнітури зокрема дає змогу:

• приймати вхідні;
• скасовувати вхідні;
• завершувати розмову;
• здійснювати дзвінок;
• короткочасно відключати звук (Mute);
• ставити розмову на утримання і потім відновлювати;
• підключати до розмови третього учасника (режим 3-сторонньої конференції) та ін.

За допомогою нового плагіна EPOS з платформою NICE CXone тепер повністю сумісні усі гарнітури серій EPOS IMPACT та ADAPT. При цьому моделі серії IMPACT, які, нагадаємо, розроблені для роботи у першу чергу в умовах сучасних контакт-центрів, дають змогу реалізовувати весь потенціал спеціалізованих програмних рішень NICE із максимальною продуктивністю.

"Ця співпраця - шлях до об'єднання можливостей платформи NICE CXone з можливостями наших інноваційних аудіорішень, завдяки чому наші користувачі тепер можуть працювати з дзвінками ще ефективніше, до того ж без необхідності налаштовувати ще щось додатково", - прокоментував заяву про початок спільної роботи з NICE CXone Тейс Мерк, віцепрезидент і керівник відділу продакт-менеджменту компанії EPOS.

Про компанію EPOS
Сьогодні EPOS випускає цілий ряд високоякісних аудіорішень, що орієнтовані на професійних бізнес-користувачів та геймерів і розроблені з урахуванням усіх актуальних вимог щодо конструкції, дизайну, функціональності та продуктивності. Своїм заснуванням компанія EPOS зобов'язана рішенню її засновників, Sennheiser Electronic GmbH&Co. KG та Demant A/S, далі розвивати основні бізнес-напрямки спільного підприємства Sennheiser Communications у форматі окремих структур. Як невід'ємна частина Demant Group, одного зі світових лідерів в області розробки та виробництва слухових апаратів, аудіометричного обладнання та персональних комунікаційних пристроїв, компанія EPOS має у своєму розпорядження більш ніж 115-річний досвід роботи у сфері аудіотехнологій та технологічних інновацій. Центральний офіс EPOS розташований у Копенгагені (Данія), компанія також відкрила свої регіональні офіси й активно співпрацює з партнерами у більш ніж 60 країнах світу. Докладніше про EPOS - на офіційному сайті www.eposaudio.com.