Лютий 28, 2020
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

ЗАВДЯКИ СИСТЕМІ SENNHEISER DIGITAL 6000 НА ЦЕРЕМОНІЇ GRAMMY AWARDS ВПЕРШЕ УСПІШНО РЕАЛІЗОВАНА ПОВНІСТЮ ЦИФРОВА БЕЗДРОТОВА СХЕМА ПЕРЕДАЧІ АУДІОСИГНАЛУ З ВОКАЛЬНИХ МІКРОФОНІВ

Завдяки системі Sennheiser Digital 6000 на церемонії GRAMMY Awards вперше успішно реалізована повністю цифрова бездротова схема передачі аудіосигналу з вокальних мікрофонів

На цій Grammy саме мікрофонна система Digital 6000 забезпечувала більше 20 високоякісних аудіоканалів і разом з тим - феєричний успіх живих виступів Lizzo, Блейка Шелтона, Бренді Карлайл та багатьох інших зірок світової музичної сцени.

Цьогоріч в ході прямої трансляції 62-ї щорічної церемонії вручення нагород американської Національної академії мистецтва і науки звукозапису "Греммі", що відбулася 26 січня 2020 року в Стейплс-центрі (Лос-Анджелес), вперше в історії цього знаменитого музичного конкурсу була успішно застосована повністю бездротова схема передачі аудіосигналу з вокальних мікрофонів виконавців і ведучих.

Її основою стали більше, ніж 20 радіочастотних каналів, котрі забезпечувала розгорнута на сцені і у допоміжних зонах багатофункціонального спортивного Стейплс-центру бездротова мікрофонна система Digital 6000 від Sennheiser. А ефективність і якість роботи цієї унікальної схеми наочно продемонстрували своїми фантастично захоплюючими виступами Lizzo, Бренді Карлайл, Блейк Шелтон та багато інших не менш іменитих гостей, які виступали того фантастичного вечора на церемонії "Греммі".

Виступ Lizzo на 62-й церемонії вручення нагород GRAMMY Awards в Лос-Анджелесі (фото: Getty Images/Кеворк Дянсезян)

З урахуванням нинішнього рівня перевантаження доступного частотного спектра в Лос-Анджелесі й надзвичайно жорсткого дефіциту вільних радіочастот у районі розташування Стейплс-центру аудіозабезпечення GRAMMY Awards цьогоріч стало справжнім проривом у технічному плані. Тільки уявіть, сигнали бездротових мікрофонів по кожному з каналів приймача бездротової мікрофонної системи Sennheiser Digital 6000 потім ретранслювалися через мережу Dante з подвійним резервуванням і у вигляді безлічі потоків ідентичного багатоканального звуку подавалися на різнотипні цифрові мікшерні консолі, що були розміщені по всьому залу.

"Вперше на GRAMMY Awards нам вдалося передати звук з бездротових вокальних мікрофонів повністю цифровим каналом на всі задіяні мікшерні консолі", - розповідає Джефф Петерсон, конструктор портальних систем компанії ATK Audiotek.

За словами Майкла Ебботта, аудіокоординатора церемонії GRAMMY-2020 року, саме завдяки можливості ефективно об'єднати в єдине ціле високоякісну бездротову мікрофонну систему Sennheiser з мережею Dante, котра фактично стала основним протоколом передачі аудіосигналу, вдалося досягти настільки високого рівня продуктивності у використанні відведеного для шоу спектра частот:

"Як відзначали наші звукорежисери, під час виступів вони лише інколи здійснювали незначну корекцію у діапазоні низьких і середніх частот. А ось розширений високочастотний відгук бездротових мікрофонів представляє низькочастотну фільтрацію - і такого раніше нікому з нас ще робити не доводилося".

Майкл Эбботт, аудіокоординатор церемонії GRAMMY-2020 (фото Майкла Ебботта)

З мікрофонними системами Sennheiser на шоу GRAMMY Awards сам Майкл Ебботт працює ось уже понад 30 років. Тому, виходячи з власного досвіду, в цьому році основною системою для задіяних на всіх етапах церемонії вокальних мікрофонів головний аудіокоординатор заходу визначив Digital 6000.

"У такому вкрай непростому радіочастотному середовищі знамениті універсальність та надійність Digital 6000 мають першорядне значення, - підкреслює Майкл. - Система гарантовано "тягне" стільки передавачів і приймачів, скільки потрібно. Притому, що, повторюся, з частотами на цьому шоу, м'яко кажучи, все дуже непросто. Ну й, окрім того, що Digital 6000 має досить широку смугу пропускання і найвищу стійкість до перешкод, ця система також значно спрощує будь-які завдання, пов'язані з налаштуванням, моніторингом та оперативним управлінням всією підключеною апаратурою".

Підтримав свого колегу і Стівен Вон, аудіокоординатор від компанії Soundtronics Wireless, яка впродовж усього заходу забезпечувала злагоджену роботу цілого комплексу бездротових мікрофонів та персональних систем моніторингу ведучих і виконавців: "Бездротова Digital 6000 дійсно вміє приємно вражати. Кількість частот, що їх завдяки цій системі я міг використовувати для кожного телевізійного каналу, навіть для мене стала справжньою знахідкою, хоча якраз мене здивувати складно. У більшості ситуацій навіть заміряти окремо нічого не потрібно було. Варто лише глянути на індикатор якості покриття на передній панелі системи, і вже зрозуміло, чи є якість перешкоди чи ні. Для мене також важливо й те, що всі передавачі Digital 6000 оснащуються акумуляторами. Чесно, я вже давно втомився викидати сотні батарей в сміттєві корзини після концертів. А у 6000-й потрібно тільки вчасно зарядити або дозарядити мікрофони і можна спокійно працювати далі. А оскільки акумулятори вважаються ще й більш екологічним рішенням, ніж звичайні одноразові батарейки, то не треба тепер щоразу відчувати за собою провину у нанесенні шкоди природі".

Стівен Вон, аудіокоординатор від компанії Soundtronics Wireless, на GRAMMY Awards забезпечував злагоджену роботу бездротових мікрофонів і персональних систем моніторингу ведучих та виконавців

Церемонію "Греммі" відкривають Lizzo і Sennheiser
Lizzo з самого початку задала тон всьому шоу, відкривши GRAMMY Awards прекрасним і надзвичайно емоційним виконанням міксу Cuz I Love You та Truth Hurts на честь Кобі Брайанта. Восьмиразовий номінант на "Греммі" і без декількох хвилин лауреат премії у номінації "Кращий сольний поп-виступ" виступала в супроводі невеликого інструментального ансамблю і групи балерин. Розкрити публіці неймовірно потужну харизму і насправді грандіозний та багатогранний музичний талант Lizzo допомогли бездротовий Sennheiser SKM 6000 з мікрофонним капсюлем MD 9235. А ближче до фіналу виступу Lizzo, підхопивши свою флейту, котра буквально впала з неба на сцену на красивій "літаючій" платформі, виконала невелике інструментальне соло, чудове звучання якого залу і всій глядацькій аудиторії шоу транслювали мініатюрний поясний бездротовий передавач Sennheiser SK 6212 та зовсім непомітний петличний мікрофон ME 104 співачки.

"Ручний бездротовий передавач SKM 6000 і мікрофонний капсюль MD 9235 - це мій найулюбленіший мікрофонний комплект відтоді, як Sennheiser випустила в серію системи Digital 6000, - розповідає Брендон Блеквелл, FOH-звукорежисер команди Lizzo. - Вважаю, що MD 9235 просто ідеально поєднується з потужним вокалом Lizzo. А вокаліст вона дійсно дуже сильний. Однак на відміну від схожих капсюлів інших марок, з якими нам доводилося працювати раніше, MD 9235, завдяки своїм унікальним властивостям, не лише гарантовано справляється з будь-якими навантаженнями, але й завжди ретельно зберігає природну теплоту голосу Lizzo на низьких і середніх частотах й одночасно - виразність її вокалу у діапазоні високих".

Окрім того, як зазначає Брендон, лише з переходом на бездротову Digital 6000 співачка тепер нарешті має можливість демонструвати звучання своєї неперевершеної флейти у всій красі: "Коли я тільки-но починав працювати в команді, під час виступів Lizzo грала на флейті тільки з вокальним мікрофоном на штативі, що часом було дуже непросто і майже завжди вкрай незручно. Тепер завдяки новому поясному передавачеві SK 6212 впродовж будь-якого виступу і на будь-якій сцені на флейті вона може грати, коли завгодно і де завгодно. Цей бездротовий передавач настільки маленький і легкий, що глядачі його найчастіше взагалі не помічають. А у поєднанні з петличним мікрофоном ME 104 з кардіоїдною діаграмою спрямованості і після деяких тонких налаштувань (що ними у нас займається Лорін Боанон, моніторний звукорежисер групи і за сумісництвом наш фахівець з налаштування флейти) SK 6212 забезпечує нам надзвичайно яскраве й насичене звучання флейти. Ну і, звичайно ж, не можна не згадати про видатну автономність цього передавача. Вона теж - просто супер!"

Бренді Карлайл представила новий золотий стандарт
Бренді Карлайл, котра у цьому році була висунута відразу на декілька "Греммі" і стала лауреатом премії в номінації "Найкраща кантрі-пісня", свою Bring My Flowers Now на шоу виконала в дуеті з Танею Такер, однією із співавторів цієї прекрасної композиції. У Бренді, яка акомпанувала Тані на фортепіано і співала другим голосом, був виконаний у позолоченому корпусі кастомний ручний бездротовий передавач Sennheiser SKM 6000 з мікрофонним капсюлем Neumann KK 205.

"Насправді, історія з цим мікрофоном почалася ще на торішній церемонії "Греммі", - уточнює Шон Какенбуш, FOH-звукорежисер Карлайн. - Там ми виступали з нашим дротовим Neumann KMS 105, теж, до речі, позолоченим. І ось прямо під час виступу Бренді я й зрозумів, що пора їй вже теж переходити на бездротові мікрофони".

Шон Какенбуш, FOH-звукорежисер Бренді Карлайн за своєю робочою консоллю

"Я звернувся до Sennheiser. Мені відразу ж надали на вибір декілька різних комплектів. І після нетривалого тестування спільно з фахівцями компанії ми знайшли оптимальний для нас варіант, об'єднавши ручний передавач серії Digital 6000 з капсулем Neumann. Вони, як ви знаєте, відмінно підходять один до одного. Власне, навіть не довелося особливо нічого вигадувати. І відтоді якістю роботи наша бездротова мікрофонна система тільки радує, і широтою частотного діапазону - теж. Подорожуємо з нашою Digital 6000 по всьому світу, і вона жодного разу мене не підводила. А ще у неї дуже ефективна система пошуку й вибору вільних частот, з якою тепер взагалі не потрібно перейматися щодо, скажімо так, особливостей роботи з деякими діапазонами у деяких країнах. Загалом, це просто чудова мікрофонна система. У ній я завжди впевнений і дуже нею задоволений".

Виконаний в позолоченому корпусі кастомний ручний бездротовий передавач Sennheiser SKM 6000 з мікрофонним капсюлем Neumann KK 205 - "золотий" мікрофон, з яким Бренді Карлайл виступила на 62-й щорічній GRAMMY Awards

Найнадійніша клієнтська підтримка
Незалежно від кар'єрних досягнень музиканта, рівня його популярності та масштабів сцени, на якій він сьогодні виступає, компанія Sennheiser - завжди поруч з ним і завжди готова допомогти.

"З службою підтримки Sennheiser особисто я співпрацюю ось уже майже 20 років, тобто, з самого початку своєї звукорежисерської кар'єри. Тому з упевненістю заявляю, що і технічна підтримка користувачів мікрофонних систем Digital 6000 в компанії теж організована на найвищому рівні, - підкреслює Шон Какенбуш. - Різні питання хоч і нечасто, але виникають і будуть виникати. Але в Sennheiser на будь-який наш запит реагують дуже швидко. На моїй пам'яті, будь-яку, навіть, з моєї точки зору, найскладнішу проблему фахівці компанії усували в найближчі години, максимум протягом доби. Авжеж, як професійний звукорежисер я використовую апаратуру, виходячи, в першу чергу, з поставлених переді мною конкретних завдань і знаючи конкретні акустичні характеристики й можливості обладнання. Але рівень технічної підтримки і в цілому ставлення виробника до свого замовника - це сьогодні, безумовно, один з ключових чинників, яким визначається вибір звукорежисера на користь тієї чи іншої марки. В цьому плані підтримка Sennheiser мене давно й повністю влаштовує, тому я сьогодні працюю і збираюся й надалі працювати з обладнанням саме Sennheiser".