Лютий 25, 2020
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

МІКРОФОННА СИСТЕМА SENNHEISER DIGITAL 6000 НА СЦЕНІ ТРАДИЦІЙНОГО МУЗИЧНОГО ШОУ НА SUPER BOWL LIV HALFTIME

Мікрофонна система Sennheiser Digital 6000 на сцені традиційного музичного шоу Super Bowl LIV Halftime
Високоякісний звук у бездротовому режимі на 100-мільйонну аудиторію!

Super Bowl Halftime Show, традиційне музичне шоу у перерві 54-ї фінальної гри за звання чемпіона американської Національної футбольної ліги, яка проходила на знаменитому Hard Rock Stadium в Майамі-Гарденс і яку в прямому ефірі транслював телеканал Fox, цього разу дивилося понад сто мільйонів телеглядачів. Тому, щоб виступ, котрий тривав не довше 14 хвилин, пройшов бездоганно, на етапі його підготовки був зроблений просто неймовірний обсяг роботи. Але й фахівцям технічних бригад було для чого старатися - згідно з даними Fox network, за кількістю глядачів аудиторія Halftime Show перевершила навіть аудиторію самої гри. Цей невеличкий концерт одночасно дивилися загалом 104.1 мільйона чоловік. В усьому світі.

Бездротові ручні передавачі Sennheiser SKM 6000 з мікрофонними капсюлями MD 9235 - саме з ними на сцену фантастичного Halftime Show на Super Bowl LIV вийшли Шакіра і Bad Bunny (фото Гері Тренда)

Для виступу на цьому феєричному шоу лауреати Латинської GRAMMY Award Шакіра й Bad Bunny своєю основною мікрофонною системою вибрали саме бездротову Digital 6000 від Sennheiser. А для артистів, котрі виступали на церемонії відкриття гри й на сцені Halftime Show, а також для суддівської бригади Super Bowl LIV компанія ATK Audiotek надала спеціально виготовлені для цього заходу бездротові мікрофони Sennheiser в кастомному виконанні. І такі мікрофони, між іншим, ATK Audiotek теж за давньою традицією виготовляє для Halftime Show вже 23-й раз поспіль.

Мега-Аврал!
У першій чверті гри, як ми знаємо, Kansas City Chiefs зробили все можливе, щоб піти на відпочинок з нічийним рахунком 10-10. Отже, не лише у вболівальників на стадіоні і біля телеекранів, але й у всіх задіяних на місці та у студіях технічних спеціалістів в плані розмаїття емоцій до цього моменту вже був, як то кажуть, цілковитий порядок.

Тому коли секундомір відрахував другу чверть, технічній бригаді Halftime Show довелося зібрати до купи увесь свій професіоналізм і проявити максимальну витримку, щоб всього за 6 хвилин збудувати на 30-ярдовій лінії футбольного поля справжню концертну сцену. А ще раніше - встановити по обидва боки поля (вздовж трибун і за зонами команд), налаштувати і декілька разів перевірити увесь комплекс антенних систем для бездротових мікрофонів артистів та суддів.

"Це не простий концерт. На Super Bowl не можна заздалегідь розставити антени за всіма правилами. Чи хоча б так, щоб на сцені вони розташовувалися якомога ближче до виконавців, - зауважує Гері Тренда, старший RF-інженер компанії Professional Wireless Systems. - Тому спочатку довелося встановлювати антени за боковими лініями поля і орієнтувати їх просто туди, де згодом має бути сцена. А на етапі її облаштування до приймачів бездротової мікрофонної системи, котрі були встановлені у рекових стійках і мали розташовуватися під сценою, антени ми підключили через RoF-систему".

За словами Гері, оскільки для Halftime Show тимчасова сцена будувалася дуже швидко і всього через 14 хвилин її так само швидко треба було ще й прибрати, то самі приймачі бездротової мікрофонної системи розташовувалися теж набагато далі від виконавців, ніж на будь-якому музичному шоу, що проводиться в звичайних умовах: "Та навіть незважаючи на те, що приймачі у нас стоятимуть досить далеко від сцени, ми все одно зобов'язані були зробити так, щоб бездротовий аудіосигнал був бездоганним. Фактор надійності системи на таких заходах має надзвичайне значення, якщо не сказати більше. Тому застосовується тільки така апаратура, котра здатна не просто вловити сигнал на великій відстані, але і гарантовано забезпечить його якість та стабільність".

Sennheiser працює на багатомільйонну армію фанатів американського футболу
Для виступу Шакіри і Бед Банні RF-інженери виділили відразу чотири бездротових канали мікрофонної системи Sennheiser Digital 6000: три окремих канали для мікрофонів Шакіри і один для мікрофона Бед Банні. Спочатку Шакіра виконала декілька композицій з ручним кастомним SKM 6000 в позолоченому корпусі і з динамічним кардіоїдним капсюлем MD 9235. А потім до неї приєднався Бед Банні, який виступив з не менш оригінального виду мікрофоном - теж бездротовий SKM 6000 і теж з капсюлем MD 9235, однак передавач у нього був у неоново-жовтому корпусі з яскраво-червоною захисною сіткою капсюля.

"У мене це вже другий Super Bowl, на якому ми працюємо з цифровою бездротовою мікрофонною системою Sennheiser. І, як показує наш досвід, навіть в умовах дуже складного і перевантаженого радіочастотного середовища ця система функціонує з максимальною надійністю, - підкреслює Гері Тренда. - Власне, ми з самого початку готувалися до того, що на Super Bowl з частотами буде складно. До та під час гри лише на самому стадіоні і лише під мікрофони й системи персонального моніторингу було задіяно близько 500 частот. Тому довелося докласти чимало зусиль, щоб спробувати ефективно відфільтрувати все зайве і забезпечити максимально якісний сигнал своїх мікрофонів. Про всяк випадок ми навіть поставили перед приймачами системи додаткові резонансні фільтри на 6 МГц, спеціально налаштовані на частоти нашої пари мікрофонів".

А в активі ATK Audiotek музичне шоу в перерві 54-го Super Bowl хоч і стало 23-м (притому поспіль), та підготовка до нього, як і до всіх попередніх, велася з усією серйозністю. Аж до того, що ще задовго до дня гри фахівці компанії регулярно виїжджали в район Hard Rock Stadium для вивчення всіх особливостей та змін місцевого радіочастотного середовища.

Розподіл доступного частотного спектра і координація роботи RF-інженерів різних компаній і організацій на всіх етапах підготовки й безпосередньо впродовж заходу здійснювала власна бригада RF-координаторів Національної футбольної ліги (NFL Event Frequency Coordinators). Попередній розподіл частот для Halftime Show Лорен Шерман, старший RF-координатор NFL, провів заздалегідь, щоб спеціалісти мали достатньо часу на всі необхідні виміри, проектування й перевірки.

Встановлення та налаштування обладнання для шоу технічні бригади почали за півтора тижні до дня 54-го Super Bowl, після чого приступили до тренувань з відпрацюванням своїх дій вже на полі Hard Rock Stadium. Цього року бригади ATK Audiotek і Professional Wireless Systems свою частину Halftime Show в повному обсязі "репетирували" тричі. Кожне з тренувань починалася з ретельного сканування радіочастотної середовища, і тільки після цього починалася робота.

Коли потрібно, Sennheiser завжди поруч
Так звані "проблеми в останню хвилину" на заходах рівня й масштабів Super Bowl - у всіх без винятку RF-інженерів явище хоч і не найчастіше, однак як завжди неминуче. Цього разу, згадує Гері Тренда, таким, дещо несподіваним сюрпризом виявилося бажання артистів виступати з іншими кастомними мікрофонами. А оскільки переузгодити частоти для них вже ніяк не виходило, то Тренда і його помічникам довелося в максимально терміновому порядку шукати інші передавачі:

"Нам видали один повністю чорний мікрофон, один у червоному металіку і один "золотий", але всі з передавачами, котрі на виділених нам на Super Bowl частотах вмикати не можна було. Ось і довелося терміново звертатися до Sennheiser. І звідти встигли привезти ручні передавачі для наших частот. А ми, зі свого боку, встигли переставити їх в корпуси наших кастомних мікрофонів і заново налаштувати. І так, підтримка Sennheiser спрацювала, як завжди, і швидко, і надійно ".

Надійність і ефективність роботи служби технічної підтримки Sennheiser оцінив також Бретт Валасек, генеральний директор ATK Audiotek: "Як ви знаєте, це далеко не перше шоу такого рівня, на якому ми працюємо з бездротовими Sennheiser Digital 6000. Цій мікрофонній системі ми звикли довіряти. І тому нас, скажімо так, надзвичайно порадувала новина про те, що і Шакіра, і Бед Банні на цьому Super Bowl виступатимуть з Digital 6000. Ця система дійсно здатна забезпечити досить потужний і стабільний бездротовий аудіосигнал, а значить і максимально якісний звук в будь-яких умовах. Ну а з урахуванням того, що проблеми з частотами були й будуть, ми також дуже раді , що служба підтримки компанії на всіх етапах підготовки до концерту надавала нам всебічну підтримку з усіх технічних питань. І саме тому ми дуже цінуємо такі наші ділові відносини з Sennheiser".