Січень 26, 2021
Зайди в свій аккаунт, щоб заробити бонуси-ів за шару!

ЗВУКОРЕЖИСЕР БЛЕЙК МІЛЛС: ДУХ ЕКСПЕРИМЕНТАТОРСТВА - ЦЕ ПРЕКРАСНО

Блейк Міллс: дух експериментаторства - це прекрасно
Звукорежисер Sound City Studios

Sennheiser продовжує спілкування з експертами музичної галузі та справжніми профі сучасного звукозапису у рамках ексклюзивного YouTube-проекту Pro Talk. І сьогодні компанія пропонує вашій увазі коротке інтерв'ю з Блейком Міллсом, відомим американським автором і композитором, гітаристом та авторитетним звукорежисером.

Його широка дискографія охоплює безліч яскравих творчих етапів - від виступів з Джоном Леджендом, Ланою Дель Рей і Кідом Роком до записів Alabama Shakes та Weezer - і тому просто вражає надзвичайною змістовністю й різноплановістю. Сьогодні Блейк Міллс працює у знаменитій Sound City Studios і, цілком зосередившись на практичному аспекті продюсерського ремесла, всіляко допомагає молодим музикантам розвивати їх творчі здібності та починання.

За словами Блейка, оскільки всі 1990-ті він ріс на Західному узбережжі США, то його персональне ставлення до музики формувалося під безпосереднім впливом грандж-сцени. А отже своїми найулюбленішими композиціями він як і раніше вважає незабутні "Smells Like Teen Spirit" і "Come As You Are", котрі, між іншим, Nirvana свого часу записувала якраз у цій самій Sound City Studios.

"Років у 10 я щиро фанатів від образу хлопця з довгим брудним волоссям та з гітарою на характерно довгому ремені. Для мене то був справжній культ. І зразок для наслідування, звичайно ж", - згадує Блейк.

Відтоді збігло вже чимало часу, Блейк давно виріс, і у його любові до музики знайшлося місце іншим жанрам. Проте, розповідає Міллс, так вийшло, що майже вся його професійна кар'єра так чи інакше обертається знову ж таки навколо тієї самої студії: "Історія з Sound City розпочалася із запису альбому, над яким ми працювали з Тоні Бергом, моїм звукорежисером. Я на той час грав у групі, яка називалася Simon Dawes, і ось її ми тоді й вирішили записати. Досвіду в цій справі я взагалі не мав ніякого, і все видавалося неймовірно цікавим і захоплюючим. Дух експериментаторства - це прекрасно".

Що ж стосовно роботи вже як професійного звукорежисера і продюсера, то любителям сучасної музики Блейк Міллс добре відомий насамперед альбомом "Sound & Color" групи Alabama Shakes, який окрім цілого букету різноманітних музичних нагород встиг уже побувати навіть на першому місці чарту Billboard 200.

"З хлопцями ми обговорювали не лише процес запису, але й те, яким вони самі його бачать і чого хочуть домогтися цим альбомом, - уточнює Блейк. - Спільну роботу ми почали з перших пари пісень, .. і так поступово все і записали. Скажу, що з цієї роботи виніс для себе багато корисного. Це безцінний досвід, у будь-якому розумінні. Знаю тепер, що коли музикант береться записувати альбом, то йому вкрай важливо заздалегідь визначити потрібне йому співвідношення між чисто художньою складовою проекту та його майбутньою комерційною життєздатністю".

На думку Блейка Міллса, альбом "Sound & Color" у цьому плані збалансований ідеально: "У цьому проекті для нас все склалося дуже вдало. Альбом, група і навіть характери кожного з її учасників поєднуються оптимально. А комерційний успіх проекту - це вже фактично результат нашого багаторівневого везіння. За що особисто я вдячний усім".

І тепер Блейк Міллс впевнений, що ще до того, як почнеться запис, самому артисту доведеться прийняти безліч найрізноманітніших і часом несподіваних рішень. Саме йому самому, а не його звукорежисеру, як майже всі на те сподіваються: "Як звукорежисер я просто намагаюся показати те, що може бути корисним артисту, і що дасть йому змогу спокійно працювати, як артисту. Думаю, у мене навряд чи вийде ще точніше описати роботу звукорежисера".